نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

محتویات بسته الحاقی Destiny: The Taken King، دو برابر The Dark Below خواهد بود

بسته الحاقی Destiny: The Taken King که قرار است اواخر تابستان امسال عرضه شود، محتویات بیشتری را نسبت به دو بسته الحاقی دیگر بازی Destiny با نام The Dark Below و House of Wolves به بازیکنان ارائه خواهد داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

قیمت بسته الحاقی Destiny: The Taken King حدود ۴۰ دلار است، به همین دلیل سوالات زیادی برای طرفداران نسبت به این قیمت بالا پیش آمده است. همان‌طور که حتما می‌دانید، حداقل قیمت اکثر بسته‌های الحاقی گران قیمت هم ۲۴ دلار است.

طی مصاحبه اخیری که با اِریک آزبِرن، مدیر ارتباطات استودیو بانجی انجام شده، وی گفته است Destiny: The Taken King از نظر محتویات، نسبت به بسته‌های الحاقی قبلی بازی دستینی دو برابر محتویات بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل این بسته با قیمت ۴۰ دلار به فروش خواهد رسید:

با اطمینان خاطر می‌توانم به شما بگویم که Destiny: The Taken King حدود دو برابر محتویات بیشتری را نسبت به The Dark Below دراختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

داستان این بسته بسیار عالی است. علاوه بر یک داستان لذت‌بخش، شاهد هفت نقشه جدید برای بخش چندنفره و سه ماموریت Strike جدید خواهیم بود. ماموریت‌های Strike ای که در این بسته الحاقی وجود دارد، بهترین محتویاتی است که ما تا امروز از این حالت تولید کردیم.

در این بسته شاهد یک سیاره جدید با نام «دِرِدنات» خواهیم بود. این سیاره نه تنها بسیار وسیع است، بلکه لایه‌های زیادی دارد و از نظر محتویات هم بسیار غنی است. بازیکنان در دِرِدنات می‌توانند به جمع‌آوری رازهای کوچک و بزرگ، انجام ماموریت‌های اصلی و فرعی، جمع‌آوری سلاح‌های مختلف و آیتم‌های بیشتر بپردازند.

در The Taken King همچنین شاهد سه ماموریت Strike از گذشته خواهید بود که با تغییرات انجام شده روی آن‌ها، شکل دیگری را به خود گرفته‌اند. لازم است بگویم که علاقه‌مندان با خرید The Taken King، شاهد یک ماموریت Raid جدید با نام «King’s Fall» و محتویات دیگری خواهند بود که هنوز در رابطه با آن‌ها صحبت نکردیم، اما به زودی این کار را انجام خواهیم داد.

اما بهتر است مقایسه‌ای را نسبت به محتویات The Taken King با دو بسته الحاقی دیگر بازی دستینی انجام دهیم.

Destiny-The-Taken-King 1

 

بسته الحاقی The Dark Below چهار ماموریت داستانی، چندین ماموریت فرعی، دو ماموریت Strike که یکی از آن‌ها در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن بود، سه نقشه جدید برای بخش چندنفره، ماموریت‌های Bountie جدید، یک ماموریت جدید برای بخش Raid، چند عنصر جدید در گیم‌پلی و البته چندین سلاح و زره را به همراه خود آورد.

از طرفی دیگر، بسته الحاقی House of Wolves شش ماموریت داستانی، ماموریت‌های Bountie جدید، چهار نقشه جدید برای بخش چندنفره، رویداد رقابتی Trials of Osiris و Prison of Elders arena، دو مکان اجتماعی جدید برای ملاقات بازیکنان با یکدیگر، عناصر جدید در گیم‌پلی بازی و همان‌طور که حتما حدس زدید، چندین زره و سلاح را به بازی دستینی اضافه کرد.

مقایسه این دو بسته با The Taken King از نظر قیمت و محتوا کمی مشکل است. اما به شخصه فکر می‌کنم با وجود محتویاتی که سازندگان ادعا می‌کنند دو برابر بسته‌های الحاقی دیگر این بازی است، ۴۰ دلار برای یک DLC قیمت بسیار زیادی است!

نظر شما در این رابطه چیست؟

destiny-the-taken-king-ps4-bundle_1920.0.0

 

بازی Destiny و بسته‌های الحاقی The Dark Below و House of Wolves، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  در دسترس است. بسته الحاقی Destiny: The Taken King که شامل بخش داستانی کاملا جدید و یک داستان متحول شده نسبت به بازی اصلی خواهد بود، در تاریخ ۲۴ شهریور برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه خواهد شد.

اگر به این بازی علاقه‌مند هستید و هنوز موفق به خرید کنسول پلی‌استیشن 4 نشدید، می‌توانید باندل پلی‌استیشن بازی Destiny: The Taken King که به رنگ سفید است را خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این DLC، از طریق زومجی، اقدام به تماشای تریلر بسته الحاقی Destiny: The Taken King کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده