نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

برای اتمام ماموریت های بازی Hitman، به ابزار و نقشه مناسب احتیاج خواهید داشت

پس از عرضه بازی Hitman: Absolution، بسیاری از طرفداران نسبت به این‌که این بازی به ریشه‌های گذشته مجموعه، جایی که باید برای موفقیت در ماموریت‌ها از ابزار و نقشه مناسب استفاده می‌کردید پایبند نبوده شکایت کردند. حال در نسخه جدید این سری، سازندگان به این ریشه‌ها باز خواهند گشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی مصاحبه اخیری که با کریستیَن اِلوِردام، مدیر نوآوری استودیو IO Interactive انجام شده، وی گفته است بازیکنان برای اتمام ماموریت‌های بازی Hitman که یک بازسازی مجدد محسوب می‌شود، به نقشه‌ و ابزارهای مناسب زیادی احتیاج خواهند داشت:

برای این‌که دوست داشتیم ابزار و ریختن نقشه‌های مناسب بخش مهمی از بازی باشند، تولید توانایی‌های جدید برای مامور ۴۷ را کنار گذاشتیم. برای انجام ماموریت‌ها، شما مجموعه‌ای از سلاح‌ها و ابزار را خواهید داشت که پیش از انجام ماموریت، باید آن‌ها را انتخاب کنید. ما دوست داریم قسمت جدید Hitman یک بازی نوآورانه باشد و بازیکنان برای پیش بردن ماموریت‌ها از فکر خود استفاده کنند.

وی درادامه صحبت‌های خود گفت:

ما قصد داریم این پیام را به طرفداران برسانیم که با نهایت تلاش خود، دوست داریم بهترین نسخه از سری بازی‌های هیتمن را روانه بازار کنیم.

نسخه جدید سری بازی‌های Hitman که یک بازسازی مجدد نسبت به نسخه‌های قبلی به حساب می‌آید، در تاریخ ۱۷ آذر برای برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد.

همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم، بازی Hitman در زمان عرضه به صورت یک بازی کامل عرضه نخواهد شد و سازندگان طی سال ۲۰۱۶، با انتشار بروزرسانی این بازی را کامل خواهند کرد. البته تا پایان سال ۲۰۱۶ و انتشار تمام ماموریت‌ها و جمع‌بندی داستان، شاهد انتشار نسخه فیزیکی بازی که شامل تمام ماموریت‌هاست نخواهیم بود.

شما همچنین می‌توانید اولین نمایش گیم‌پلی بازی هیتمن را هم در زومجی مشاهده کنید و اطلاعات کاملی را از گیم‌پلی قسمت جدید این مجموعه قدیمی به دست آورید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده