نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

اطلاعات جدیدی از خصوصیات مختلف بازی Assassin’s Creed: Syndicate منتشر شد

طی جلسه پرسش و پاسخی که کمپانی یوبی‌سافت اخیرا با طرفداران برگزار کرده، اطلاعات جدیدی از سیستم شخصی‌سازی، ماموریت‌های فرعی، اندازه دنیای بازی و قسمت‌های دیگر بازی Assassin’s Creed: Syndicate منتشر شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در اولین اطلاعات جدید منتشرشده، مشخص شده بازیکنان می‌توانند در صفحه بارگذاری، می‌توانند میان دو شخصیت جیکوب و ایوی فِرای، جا به جایی انجام دهند. گفته شده گزینه‌های زیادی برای قسمت شخصی‌سازی این دو شخصیت در اختیار بازیکنان قرار داده خواهد شد.

این بستگی به علاقه شما دارد که ماموریت‌های فرعی Assassin’s Creed: Syndicate را با جیکوب یا ایوی به اتمام برسانید. اما به خاطر داشته باشید، نحوه برخورد این دو شخصیت با ماموریت‌های فرعی با یکدیگر متفاوت خواهد بود. با توانایی‌های متفاوت هر دو شخصیت، نحوه پیشروی آن‌ها در ماموریت‌های فرعی با یکدیگر تفاوت خواهد داشت.

در انتها یوبی‌سافت گفته است اندازه لندن، شهری که وقایع Assassin’s Creed: Syndicate در آن اتفاق خواهد افتاد، بسیار وسیع است و فرصت‌های بسیار زیادی برای کاوش در محیط و انجام ماموریت‌های مختلف در بازی وجود خواهد داشت.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟ آیا پس از Assassin’s Creed: Unity که با مشکلات فراوانی عرضه شد و در قسمت‌های دیگر هم زیاد نتوانست چنگی به دل برند، به این مجموعه با بازی Assassin’s Creed: Syndicate فرصت مجددی خواهید داد؟

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و اواخر پاییز ۲۰۱۵ برای کاربران رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما همچنین می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Assassin’s Creed: Syndicate که گیم‌پلی شخصیت ایوی را نمایش می‌دهد را هم از طریق زومجی مشاهده کنید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده