نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴

معرفی‌ مکانیک جدید برای بازی Hearthstone توسط بلیزارد

بلیزارد، در جریان نشست خبری نمایشگاه گیمزکام خود، مکانیک جدیدی برای بازی Hearthstone معرفی‌ کرد. این مکانیک به بازیکنان اجازه می‌دهد که حدس‌هایی درباره کارت‌های حریفشان بزنند. همچنین این مکانیک جدید در شرایط خاص به بازیکنان برتری‌هایی می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

در مکانیک جدیدی که توسط بلیزارد برای بازی Hearthstone معرفی‌ شد، به عنوان مثال هنگامی که شما کارت مستر جاستر خود را بازی می‌کنید، هر دو بازیکن یک کارت از دِک‌هایشان را رو می‌کنند. اگر کارتی که شما رو کرده‌اید ارزش مانا بیشتری داشته باشد، مستر جاسترشما قدرت تدافعی بیشتری می‌گیرد. همچنین با توجه به کارت‌های رو شده، اگر کارت شما ارزشمندتر باشد، کارت‌های دیگر شما قدرت حمله بیشتری می‌گیرند و یا به قهرمان شما امتیاز سلامتی‌ می‌د‌هند یا برای کارت‌های دیگر ممکن است باعث افزایش میزان آسیب یا قدرت دفاعی کارت‌های دیگر روی زمین شود.

علاوه بر این مکانیک جدید، بلیزارد قصد دارد سیستم جوایز رتبه‌بندی بازی را دستخوش تغییرات اساسی‌ای بکند. در حال حاضر تمام بازیکنانی که فصل را شروع می‌کنند و در پایین‌ترین پله نردبان رتبه‌بندی قرار می‌گیرند، یک کارت به عنوان جایزه دریافت می‌کند. بلیزارد برای اینکه بازیکنان را تشویق کند که بیشتر بازی کنند و رتبه خود را روی نردبان رتبه‌بندی بهبود ببخشند، سیستم جوایز جدیدی در بازی پیاده سازی خواهد کرد. با توجه به این سیستم نسبت به مکان شما در نردبان رتبه‌بندی بازی، جوایز شما تعیین می‌شود. کسانی‌ که بتوانند در هر فصل به رتبه ۱۷ برسند (صرنظر از رتبه‌ای که فصل را تمام می‌کنند)، یک کارت طلایی‌ معمولی‌ به همراه چند جایزه دیگر دریافت می‌کنند.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی‌ برای بسته الحاقی تورنمنت بزرگ (Grand Tournament) برای بازی Hearthstone توسط بلیزارد اعلام نشده است اما به احتمال زیاد این بسته الحاقی جدید در ماه آگوست (مرداد/شهریور) منتشر می‌شود.

اگر شما می‌خواهید در جریان کامل نشست خبری بلیزارد در جریان نمایشگاه گیمزکام قرار بگیرید و یا می‌خواهید با این مکانیک جدید بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم زوم‌کست تحلیل نشست خبری بلیزارد را تماشا کنید.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده