نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

اطلاعات جدید از شخصیت اصلی بازی Mirror’s Edge: Catalyst

پس از نمایش زیبای بازی Mirror’s Edge: Catalyst در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ که شاهد هنرنمایی و حرکات پارکور Faith، شخصیت اصلی بازی بودیم، امروز هم استودیو دایس، با انتشار خبری اطلاعات جالبی راجع به گذشته این شخصیت منتشر کرد، با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

دایس در پست رسمی خود اعلام کرد که:

Faith در دل مقاومت به دنیا آمده است. والدین او، مارتین و اریکا مخالفان سرسخت حکومت دموکراتیک زمان خود و رهبران جنبش عدالت طلب مردمی بودند. آنها خواستار تمایز اقتصاد و سیاست و بهبود قانون کار بودند ولی در راه رسیدن به مقصود خود از هیچ عمل خشونت آمیزی استفاده نمی‌کردند بلکه تمام فعالیت‌های آنها صلح‌طلبانه و از طریق تظاهرات پیگیری می‌شد. ولی متاسفانه یکی از این تظاهرات به دلیل حضور دسته‌ای شورشی به خشونت کشیده شد و والدین Faith در اثر حمله نیرو‌های دولتی کشته شدند. ‌Noah، که یک دوست خانوادگی بود Faith را نجات داد و سعی کرد وی را در محیطی به دور از درگیری و سیاست بزرگ کند. Faith همواره با ترس از گذشته و قتل‌هایی که دیده بود بزرگ شد. ولی امروز Faith به یک دختر جوان با اعتماد به نفس بالا و شجاع تبدیل شده است که برای هدفی ورای تمام خواسته‌های دیگرش یعنی آزادی مبارزه می‌کند و در این راه حاضر به تحمل تمام سختی‌ها و مشکلات است.

استدیو دایس با انتشار این اطلاعات سعی دارد تا بازی‌ کننده‌ها را هرچه بیشتر با شخصیت بازی مورد انتظار خود آشنا کند تا بتوانند راحت‌تر با وی ارتباط برقرار کنند و حس غریبگی که معمولا در ابتدای بازی‌ها به سراغ گیمر می‌‌آید را از بین ببرند. بازی Mirror’s Edge: Catalyst در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۹۴) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده