نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

سیستم تخریب بازی Crackdown 3، محدود به بخش چندنفره خواهد بود

سیستم تخریب بازی  Crackdown 3 در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ توانست همگان را شگفت‌زده کند. حال مایکروسافت در خبری تایید کرده این سیستم پیشرفته که به لطف تکنولوژی «ابری» تولید شده، محدود به بخش چندنفره خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نمایش بازی Crackdown 3 در کنفرانس مایکروسافت بسیار کوتاه بود، اما نمایشی که پشت درهای بسته برای اهل رسانه انجام شده، اطلاعات کاملی را از خصوصیات مختلف این بازی دراختیار ما قرار داده است.

همان‌طور که طی روزهای اخیر به اطلاعتان رساندیم، برای نمایش سیستم تخریب فوق‌العاده زیبای بازی، چند سرور در گوشه و کنار دنیای بخش چندنفره قرار داده شده که با محاسبات خود و فرستادن نتایج به کنسول‌ها، باعث چیزی که از آن تعریف می‌کنیم خواهند شد.

به دلیل این‌که در بخش تک‌نفره بازیکنان به سرورها متصل نخواهند بود، هیچ‌گونه محاسبه‌ای انجام نخواهد شد و شاهد چنین سیستم تخریبی در بخش آفلاین بازی نخواهیم بود. با این حال خبر خوب این است که بازی Crackdown 3 تنها به بخش چندنفره محدود نیست و اگرچه نمی‌توان تکنولوژی‌های پیشرفته بازی را در این قسمت مشاهده کرد، اما باز هم سازندگان بخش تک‌نفره آفلاین را برای بازی درنظر گرفتند.

دِیو جونز، تهیه‌کننده بازی کِرَک‌دان ۳ در این رابطه گفته است:

سیستم تخریب بازی به بخش چندنفره محدود است. برای اتصال سیستم شما به سرورهای ابری و دیدن تخریب‌های شگفت‌انگیز، باید آنلاین باشید و بخش چندنفره بازی را انجام دهید.

در گیم‌پلی بخش تک‌نفره بازی Crackdown 3، بازیکنان باید به جمع‌آوری آیتم‌های مختلف بپردازند. به همین دلیل، تخریب‌های وسیع بازی که منجر به خراب شدن ساختمان‌ها می‌شود، در این بخش به امری بی‌معنی تبدیل می‌شود.

با این تفاسیر، اگر دوست دارید بخش چندنفره بازی Crackdown 3 را تجربه کنید و شاهد تخریب‌های شگفت‌انگیز آن باشید، به اینترنتی با پهنای باند ۲ الی ۴ مگابایت نیاز خواهید داشت.

اگر ویدیو گیمزکام این بازی را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر بازی Crackdown 3 در کنفرانس مایکروسافت بپردازید.

بازی Crackdown 3 در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده