نویسنده: مرتضی تقوی
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

سود کونامی در پایان سه ماه دوم سال مالی این شرکت به 159.9 درصد رسید

برخلاف خبر‌های اخیر و شایعه‌های پیرامون شرکت کونامی، آمار ارقامی که اخیرا از وضعیت مالی یک چهارم دوم سال مالی این شرکت منتشر شده است سود سرشار آن را نشان می‌دهد. با آمار وضعیت مالی شرکت کونامی با زومجی همراه باشید.

سود پایان یک چهارم دوم سال مالی شرکت کونامی با افزایشی ۱۵۹.۹ درصدی به ۳۳.۸ میلیون دلار رسید و درآمد کل این شرکت با جهشی۵.۳ درصدی به ۴۱۲.۲ میلیون دلار افزایش یافت. بخش بازی‌های شرکت کونامی یعنی دیجیتال اینترتینمنت هم با افزایش سود ۱۶.۷ درصدی مواجه شده است.

بازی‌های موبایل نقشی اساسی را در این موفقیت ایفا کرده‌اند و فروش پیوسته‌ی بازی‌هایی چون PES Club Manager، Disney Tsum Tsum، Star Wars: Force Collection و بازی بیسبال Jikkyou Pawafuro Puroyakyu (با بیش از ۱۳ میلیون بار دانلود تا کنون) بر روی این پلتفرم همیشه همراه، سود سرشاری را به جیب کونامی واریز کرده است.

همچنین از دو بازیشاخص این شرکت بر روی پی‌سی و کنسول‌ها یعنی Metal Gear Solid V: The Phantum Pain و PES 2016 انتظار‌های زیادی برای درخشش می‌رود. اخیرا نیز بازی PES 2016 با خرید امتیاز مسابقات یورو 2016 سعی کرده است تا فاصله‌ی خود را با عنوان رقیب یعنی FIFA 16 کاهش دهد.

افکار عمومی با توجه به اخبار و شایعاتی که از ضعف‌های مدیریتی و خروج هیدئو کوجیما، یکی از عناصر تاثیر‌گذار این شرکت، شنیده می‌شود تصور می‌کند که کونامی در یک بحران قرار گرفته است، در حالی که برخلاف تمام این تصورات آمار سود‌هایی که به جیب این شرکت ژاپنی ریخته می‌شود چیزی خلاف این موضوع را ثابت می کند.

منبع: MCVU


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده