نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

با پیشروی در بازی MGS 5: The Phantom Pain، اسنیک غرقِ در خون خواهد شد

هیدئو کوجیما، خالق بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در صحبت‌های اخیر خود گفته است با پیشروی در این بازی و انجام ماموریت‌های مختلف، «اسنیک» غرقِ در خون خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

برخلاف اکثر بازی‌ها که در میان ماموریت‌ها خون‌هایی که بر روی بدن و لباس شخصیت اصلی قرار دارد پاک می‌شود، در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain هرچه بیشتر پیشروی کنید، اجزای بدن شخصیت اصلی بازی خونین‌تر می‌شود.

کوجیما در صحبت‌های خود گفته است این کار را برای القای حس واقعی بودن بازی انجام داده است:

اسنیک در طول بازی و با برداشتن جراحت، غرق در خون خواهد شد. با انجام دادن ماموریت‌های اصلی و فرعی و به پایان رساندن آن‌ها، شاهد پاک شدن اثرات خون نخواهیم بود. این کار مانند بازی‌های قدیمی، حس متفاوتی را در زمان انجام بازی به کاربر ارائه می‌دهد.

جالب است بدانید دستمال‌ سر و دست مغناطیسی اسنیک هم که به رنگ آبی است، با پیشروی در بازی و پاشیده شدن خون بر روی آن، به رنگ قرمز تبدیل خواهند شد:

اسنیک دستمال سری که بیگ‌باس در قسمت‌های قبلی به او اهدا کرد را در Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain بر سر نخواهد کرد. با این حال من به بازیکنان اجازه می‌دهم در زمان رفتن به میدان مبارزه، خودشان دستمال سر مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

کوجیما با انتشار این اطلاعات همچنین یک تصویر جدید (در قسمت بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید) را هم از بازی منتشر کرد. در این تصویر اسنیک کنار دیواری که با عکس پر شده نشسته است. ظاهرا این تصاویر اشخاصی هستند که او قصد کشتن آن‌ها، نجات دادن یا کسانی که باید مانع کشتن آن‌ها شود را نشان می‌دهد. با این حال در این تصویر اسنیک زیاد ناراحت به نظر نمی‌رسد، برای همین ظاهرا اتفاقات بدی برای افرادی که در این تصاویر حضور دارند نیفتاده است.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات چیست؟

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان  و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید نمایش گیم‌پلی جدید بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain که نشانگر پایگاه اصلی اسنیک است را هم در زومجی مشاهده کنید.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده