نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹

بلیزارد از شخصیت Medic برای بازی Heroes of the Storm رونمایی کرد

بلیزارد طی کنفرانس خبری خود در گیمزکام ۲۰۱۵ خبرهای خوبی برای طرافداران بازی Heroes of the Storm داشت، یکی از این خبر‌ها رونمایی از یک قهرمان جدید بود. برای مشاهده جزییات این قهرمان جدید با زومجی همراه باشید.

آخرین قهرمانی که برای HOTS معرفی شد Medic یا همان طبیب معروف‌ترن ها در بازی Star Craft است. وی که قهرمانی پشتیبان خواهد بود، امکان التیام هم تیمی‌ها، دفاع از هم تیمی‌ها به‌وسیله ساخت سپر مدافع و پرتاب نارنجک را خواهد داشت. علاوه بر این، توانایی احضار Medivac را هم دارد، وی به کمک این قابلیت یک نیروی هوایی احضار می‌کند که می‌تواند طبیب را به همراه یکی دیگر از هم‌تیمی ها به نقطه‌ای دیگر در نقشه حمل کند که تقریبا شبیه توانایی حمل هم تیمی‌های Tahm Kench در بازی League of Legends است و به طور حتم تاکتیک‌های جدیدی را به HOTS اضافه خواهد کرد، می‌توان پیش‌بینی کرد که بازی کننده‌ها از این قابلیت برای حمله مخفیانه به دشمنان، فرار از نبرد و رفتن به قسمت دیگری از نقشه برای کمک به هم‌تیمی‌ها استفاده خواهند کرد.

1375416239302287530 Medic، قهرمان جدید بازی HOTS

بلیزارد همچنین در طی گیمزکام از چند شخصیت و میدان جنگ دیگر هم برای HOTS رونمایی کرده بود. علاوه بر این می‌توانید تحلیل اختصاصی زومجی از نشست خبری بلیزارد را تماشا کنید. نظرات خود را در مورد این شخصیت جدید با ما در میان بگذارید.

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده