نویسنده: Zoomg Team
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵

بخش داستانی بازی Halo 5 بسیار طولانی‎تر از Halo 4 خواهد بود

Halo 5: Guardians یکی از بازی‌های مورد انتظار کنسول ایکس‎باکس وان است که مایکروسافت، ناشر آن، مانورهای زیادی درباره‌اش می‌دهد. به تازگی اعلام شده که زمان به اتمام رساندن بخش داستانی این بازی، تا دو برابر بیشتر از Halo 4 خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

آن‎طور که به نظر می‎رسد قرار است بازی Halo 5: Guardians بسیار وسیع‎تر از آن‎چه باشد که فکرش را می‎کنید. از بخش داستانی بازی گرفته تا بخش‎های دیگر بازی؛ بخش‎هایی که بدون شک هر یک، جذاب‎تر از دیگری خواهد بود.

استودیو 343 Industires، سازنده‎ی بازی Halo 5: Guardians، به تازگی در مصاحبه‎ی جدیدی با وب‎سایت گیمزرادار اعلام کرد که زمان موردنیاز برای تمام کردن بخش داستانی بازی Halo 5، تا دو برابر طولانی‎تر از Halo 4 خواهد بود. همچنین این استودیو اعلام کرد که در این بازی، شما به مناطق Human ،Covenant و Forerunner سفر خواهید کرد.

طبق گفته‎های استودیو 343 Industires، این استودیو حتی قصد داشته بازی را طولانی‎تر از این هم بکند؛ اما از انجام این کار خودداری کرده است.

این گفته‎ها فعلا جدیدترین اطلاعات از این بازی محسوب می‎شوند. اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، مطمئنا می‎دانید که چندی پیش اعلام شد ماموریت‎های بازی با جوخه‎ای متشکل از ۴ نفر انجام می‎شوند. جوخه‎ای که در آن می‎توانید با ۳ نفر از دوستانتان به مبارزه با دشمنان بپردازید. همچنین نقشه‎ی جدید Warzone بزرگ‎ترین نقشه‎ی سری Halo محسوب می‎شود که در آن می‎توانید همراه با دوستانتان در دو گروه ۱۲ نفره در مقابل هم مبارزه کنید.

در نمایشگاه گیمزکام امسال شاهد به نمایش درآمدن دو تریلر جدید از این بازی بودیم که در آن دو تریلر، پیشرفت‎های بازی به خوبی دیده می‎شدند. لازم به ذکر است که بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده