نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

سازندگان EVE Online در حال ساخت بازی برای Gear VR سامسونگ هستند

سی سی پی گیمز سازنده بازی چند نفره آنلاین EVE Online، که علاقه زیادی به ساخت و توسعه‌ی پروژه‌هایی برای هدست‌های واقعیت مجازی دارد، این‌بار از بازی انحصاری خود برای Gear VR سامسونگ رونمایی کرد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

این شرکت که در حال کار روی بازی اول شخص EVE:Valkyrie برای هدست های مجازی آکیولس و مورفیوس است، جدیدا از پروژه واقعیت مجازی جدید خود با نام Gunjack، این بار به صورت انحصاری برای Gear VR رونمایی کرد. در Gunjack گیمر پشت سلاح‌های یک سفینه فضایی می‌نشیند و باید از سفینه در برابر دشمنان دفاع کند.

گیم پلی این بازی تقریبا شبیه EVE:Valkyrie است با این تفاوت که کمی آرکید تر شده، علاوه بر این گرافیک این بازی که با موتور بازی‌سازی آنریل ۴ ساخته شده، برای یک بازی موبایل زیبا به نظر می‌رسد.

سازنده این بازی پس از رونمایی از محصول خود اعلام کرد:

هدف ما سرمایه گذاری زیاد روی واقعیت مجازی، به عنوان یکی از عناصر کلیدی در آینده صنعت بازی است. شاید همگانی شدن این مقوله کمی زمان بر باشد، ولی ما از الان کار بر روی این تکنولوژی را آغاز کردیم تا با تجربیاتی که کسب می‌کنیم، باعث شگفتی افراد هنگام خرید هدست‌های واقعیت مجازی شویم.

Gunjack برای عرضه همزمان با هدست مجازی Gear VR در پاییز سال جاری برنامه ریزی شده است. در پایان می‌توانید تریلر رونمایی از این بازی موبایل را ببینید.

نظر شما در مورد آینده هدست‌های مجازی چیست؟ آیا شما هم سال ۲۰۱۶ را سال این هدست‌ها می‌دانید؟

منبع:Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده