نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

حالت «تماشاچی» بازی Black Ops 3، قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد

حالت «تماشاچی» یکی از خصوصیات اصلی ورزش‌های الکترونیک است. با استفاده از این خصوصیت، بازیکنان می‌توانند نقشه، رفتارهای بازیکنان و بسیاری از چیزهای دیگر را بررسی کنند. اما این حالت چگونه به بازی Call Of Duty: Black Ops 3 بازمی‌گردد؟ با زومجی همراه باشید.

مانند سال‌های گذشته و قسمت‌های قبلی مجموعه ندای وظیفه، بازی Call Of Duty: Black Ops 3 هم از ورزش‌های الکترونیک پشتیبانی می‌کنند و این‌بار برخلاف سال‌های گذشته، پلتفرم اصلی این مسابقات پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

حالت تماشاچی بازی Call Of Duty: Black Ops 3 نسبت به نسخه‌های قبلی این سری دارای خصوصیات بیشتری است. یکی از خصوصیات جدید آن، تماشای سلاح‌ها و مهمات در یک صفحه مشخص است. با استفاده از این حالت، تماشاچیان می‌توانند تمام سلاح‌ها و ابزار شخصی که درحال تماشای مسابقه آن هستند را مشاهده کنند.

تماشاچیان در بازی Black Ops 3 همچنین می‌توانند بازیکنان را از داخل دیوارها را هم مشاهده کنند. این قابلیت به تماشاچیان اجازه می‌دهد هیچ صحنه‌ای را درطول مسابقات از دست ندهند.

بنابراین اگر به ورزش‌های الکترونیک علاقه دارید و قصد دارید در این راه بازی Call Of Duty: Black Ops 3 را هم تجربه کنید، حالت تماشاچی این بازی با آوردن خصوصیات جدید، ویژگی های زیادی را برای مشاهده کردن گوشه و کنار نقشه، سلاح‌ها و تاکتیک‌های دشمنان دراختیار شما قرار می‌دهد.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اگر اخبار روزهای گذشته Black Ops 3 را از دست دادید، می توانید از طریق زومجی به مشاهده  معرفی حالت زامبی  و  نسخه کالکتور این بازی که شامل یک یخچال فریز کوچک واقعی خواهد بود بپردازید.

شما همچنین می‌توانید تصاویر منتشرشده این بازی در گیمزکام امسال که بخش داستانی و چندنفره را نشان می‌دادند را هم از اینجا تماشا کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده