نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

بسته الحاقی جدید بازی Elite:Dangerous به نام Horizon معرفی شد

فرانتیر دیولوپمنتس ( Frontier Developments ) سازنده بازی Elite: Dangerous در گیمزکام ۲۰۱۵ از انتشار یک بسته الحاقی جدید با نام Horizon برای این عنوان تا اواخر سال جاری میلادی خبر داد. برای اطلاع از جزییات این بسته الحاقی با زومجی در ادامه مطلب همراه باشید.

یکی از قابلیت‌هایی که این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌کند امکان فرود روی سطح سیاره‌ها است که برای اولین بار امکان دسترسی به سطح سیاره‌ها را ممکن می‌کند، به این شکل که گیمر پس از اینکه سطح سیاره ها را برای نشانه‌هایی از معادن، سفینه‌های فضایی سقوط کرده و دژهای نظامی جستجو کرد، می‌تواند با اولین وسیله نقلیه سطح پیمای بازی به نام اسکراب (Scarab) مشغول اکتشاف شود. طبق اعلام سازنده‌ها تقابل بین فضا و سطح بی‌نظیر خواهد بود.

امکان فرود روی سطح سیاره‌ها قبل از پایان سال جاری میلادی در دسترس خواهد بود ولی قابلیت‌های دیگر این بسته الحاقی به سال ۲۰۱۶ موکول خواهند شد. قیمت این بسته الحاقی به همراه نسخه اصلی بازی برای خریداران جدید ۴۰ پوند است، افرادی هم که بازی اصلی را دارند می‌توانند با پیش خرید بازی علاوه بر به دست آوردن سفینه اختصاصی (Cobra Mark IV)  از تخفیف ۱۰ پوندی هم استفاده کنند.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع:EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده