نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۵

بازی Lego Marvel's Avengers اوایل سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد

تاریخ عرضه‌‌ی نسخه‌ی دوم سری بازی‌های لگو در دنیای مارول مشخص شده و طرفداران  «انتقام‌جویان» می‌توانند نسخه‌ی لگویی این شخصیت‌ها را اوایل سال ۲۰۱۶ تجربه کنند. همچنین چند تصویر جدید از بازی منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بازی Lego Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ (۷ اسفند) تقریباً برای تمام پلتفرم‌ها از جمله پلی‌استیشن ویتا و 3DS غیر از گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود. کسانی که بازی را از طریق فروشگاه گیم‌استاپ پیش‌خرید کنند یک عدد لگوی «مرد آهنی» نسخه‌ی Silver Centurion هم دریافت خواهند کرد.

Lego Marvel’s Avengers علاوه بر تمام شخصیت‌های شناخته‌ی شده‌ی تیم اونجرز، چند کاراکتر جدید هم دارد که احتمالاً‌ طرفداران را هیجان زده می‌کند. به عنوان مثال علاوه بر وجود شخصیت سم ویلسون که در قالب کاپیتان آمریکا ظاهر شده، کاراکتر آمریکا چاوز هم در بازی وجود خواهد داشت. اما یکی از جالب‌ترین شخصیت‌های بازی استن‌باستر است. این شخصیت جدید در واقع همان هالک‌باسترِ مرد آهنی از فیلم «دوران آلترون» است که شبیه استن لی، طراح  و نویسنده‌ی افسانه‌ای بسیاری از شخصیت های مارول ساخته شده است.

قبلاً در رویداد کامیک‌کان به شخصیت استن‌باستر اشاراتی شده بود و حالا از آن رونمایی شده است. اگر به صورت او بیشتر دقت کنید،‌ حتی ویژگی‌های ظاهری صورت استن لی مانند سبیل معروف او و عینکش را نیز خواهید دید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده