نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۹

اولین تصاویر NBA 2K16 توجه دقیق به جزئیات را نشان می‎دهند

بخش ورزشی کمپانی 2K چند ساعت پیش اولین تصاویر را از نسخه‎ی جدید سری بازی‎های NBA 2K منتشر کرد. از ریش بلند جیمز هاردن گرفته تا ابروهای خشمگین آنتونی دِیویس، همه و همه به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور هم که در تصاویر مشاهده می‎کنید، در این نسخه هم جزئیات تصاویر نمایان‎اند. این بازی که سومین نسخه از سری بازی‎های NBA 2K است که بر روی پلتفرم‎های نسل هشتمی منتشر شده، قرار است سال جاری عرضه شود. به نظر می‎رسد امسال طرفداران، انتظارات زیادی از این بازی داشته باشند.

چندی پیش، شایعه‎ای مبنی بر حضور تیم‎های کالج در بازی NBA 2K16 منتشر شد که برای طرفداران بسیار خوشایند بود؛ اتفاقی که اگر رخ دهد، به نوبه‎ی خود یکی از جالب‎ترین رویدادهای این بازی خواهد بود. همچنین، طرفداران امیدوار‎اند بخش آنلاین بازی NBA 2K16 نسبت به نسخه‎ی قبلی مشکلات کمتری داشته باشد.

دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و البته رایانه‌های شخصی بسته‌ی ویژه MyTEAM Emerald را دریافت می‌کنند.  البته 2K نسل گذشته کنسول‌ها را نیز فراموش نکرده و بسته‌ی ویژه MyTEAM Gold Booster را به همراه یک بازیکن تضمینی  و چهار آیتم اضافه طلایی برای دارندگان کنسول‌های قدیمی در نظر گرفته است.

در ادامه می‎توانید تصاویر جدید بازی را مشاهده کنید:

بازی NBA 2K16 چهارم مهرماه ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده