توضیحات کارگردان Forza Motorsport 6 در رابطه با اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p
بسیاری از حضار کنفرانس گیمزکام مایکروسافت، از این واقعیت که استودیو سازنده Forza 6، ترن تن، توانسته کاری کند که بازی در هوای بارانی و با حضور ۲۴ خودرو با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود، شگفت زده شدند. کارگردان بازی در این مورد توضیحاتی داد.
تبلیغات
پس از اتمام کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، دن گرینوالت، کارگردان بازی، در مصاحبهای راجع به اینکه آنها چگونه توانستند بازی را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در هوای بارانی و با حضور ۲۴ ماشین در مسیر اجرا کنند توضیحاتی داد:
اگر بخواهم رو راست باشم، باید بگویم بهینه سازی، بهینه سازی و بهینه سازی! سه بازی اخیر مجموعه فورزا که عبارتند از , و Forza 6 از موتور گرافیکی استفاده کردند و دو تیم فوقالعاده خلاق ترن تن و روی این موتور گرافیکی کار کردهاند. این واقعیت که ما یکی از استودیوهای انحصاری مایکروسافت هستیم نیز به این مساله کمک میکند. زیرا ما با استودیوهایی مانند و به طور دائم در ارتباط هستیم و توانستیم از آنها یاد بگیریم که چطور بازی خود را هرچه بیشتر برای ایکسباکس بهینه کنیم. من هم میدانم که بسیاری از افراد از اینکه ما توانستیم Forza 6 را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در شب و هوای بارانی و با حضور ۲۴ ماشین در مسیر اجرا کنیم شگفت زده شدند. اما ما اینکار را انجام دادیم و نتیجه بسیار عالی است. در نهایت، ما از تمام این تکنولوژیهای جدید استفاده کردیم تا بتوانیم این تجربه را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم. ما میخواهیم که بازیکنان برای ماشینها در بازیهای ویدیویی هیجان زده شوند و مطمئنیم که تمام این زحمات ارزشاش را داشت.
بازی Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به صورت انحصاری برای ایکسباکس وان منتشر میشود.
منبع: Dualshockers
[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]
داغترین مطالب روز