نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۸

بازی Cities: Skylines برای ایکس‌ باکس وان تایید شد

مایکروسافت، دیروز و در جریان کنفرانس خبری خود در گیمزکام ۲۰۱۵، بازی Cities: Skylines را برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی‌ کرد. Cities: Skylines پیش از برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر شده بود. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

Cities: Skylines که شباهت بسیار زیادی به سری بازی‌های Sim City دارد، در ماه مارس میلادی برای رایانه‌های شخصی‌ منتشر شده بود. مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری خود در گیمزکام اعلام کرد که این بازی در تاریخ نامشخصی برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. Cities: Skylines یکی‌ از اولین بازی‌هایی است که پارادوکس‌ استودیوز، ناشر بازی، برای کنسول‌های خانگی منتشر می‌کند. پیش از این آنها بازی Magicka 2 را برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرده بودند.

Cities: Skylines از زمان انتشارش تا به حال فروش بسیار خوبی‌ داشته است. بازی توانست در ماه اول انتشار خود به فروش بیش از یک میلیون نسخه دست پیدا کند. بازی به قدری در بازار موفق ظاهر شد که حتی استودیو سازنده بازی تعجب خود را از این موضوع اعلام کرده بود. همچنین چندی پیش نیز یک بسته الحاقی رایگان برای بازی که حاوی نقشه‌ها و ساختمان‌های جدیدی بود منتشر شد.

در انتها نیز می‌توانید ویدیویی ۶ دقیقه‌ای از بازی که توسط سازندگان منتشر شده است را تماشا کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p 

منبع: Gamespot

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده