نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۲

اضافه شدن قابلیت های جدید به نسخه آزمایشی Minecraft ویندوز 10 در پاییز

استودیو موجانگ در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در گیمزکام ۲۰۱۵ گفت که از زمان انتشار نسخه بتا ویندوز ۱۰ بازی Minecraft، بازیکنان در حدود ۸۲۶ میلیون متر را در بازی‌ طی‌ کرده‌اند. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

نسخه بتا ویندوز ۱۰ بازی Minecraft هفته گذشته و همزمان با جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت، ویندوز ۱۰، منتشر شد. بنا به گفته مایکروسافت مسافتی که بازیکنان در طی‌ این یک هفته در بازی طی‌ کرده اند با دو دور چرخیدن دور کره زمین  برابر است!

کسانی‌ که نسخه پی‌‌سی‌ بازی را قبلا خریداری کرده بودند و رایانه‌های شخصی‌ خود را به ویندوز ۱۰ ارتقا داده‌اند، می‌توانند هم‌اکنون نسخه بتا بازی را به طور رایگان از ویندوز استور دانلود کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند دنیاهایی که در بازی قبلی‌ ساخته بودند را به این نسخه جدید انتقال دهند.

نسخه ویندوز ۱۰ بازی Minecraft هنوز تاریخ انتشار مشخصی‌ ندارد اما بنا به گفته مایکروسافت، ویژگی‌های جدیدی در پاییز امسال به نسخه بتای  بازی  اضافه خواهد شد.

اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که قبلا بازی را خریداری کرده‌اید و رایانه خود را به تازگی به ویندوز ۱۰ ارتقا داده‌اید، می‌توانید از طریق این آموزش نسخه ویندوز ۱۰ Minecraft را به صورت رایگان دریافت کنید.

منبع: VG247

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده