نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۷

تصاویری بسیار زیبا از غرفه بازی های بزرگ در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ امروز رسما با کنفرانس مایکروسافت آغاز خواهد شد. در این نمایشگاه بازی‌های بسیار زیادی برای عموم قابل‌بازی است که درادامه می توانید تصاویری از غرفه‌های بسیار زیبای آن‌ها را تماشا کنید. با زومجی همراه باشید.

تا به حال در غرفه سونی، حضور بازی‌هایی مانند Street Fighter 5, Ratchet & Clank, Guitar Hero Live, Destiny: The Taken King, Uncharted Collection, Call of Duty: Black Ops 3 و پروژه مورفیوس تایید شده است. کاربرانی که در غرفه این کمپانی ژاپنی حضور پیدا کنند می‌توانند تمام محصولاتی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم را تجربه کنند.

اما در قسمتی دیگر از سالن بسیار بزرگ گیمزکام، مایکروسافت و بازی‌های این کمپانی وجود دارد. تا به حال حضور بازی‌هایی مانند Halo 5: Guardians, Rare Replay, Killer Instinct, Gigantic, We Happy Few, Warhammer: End Time – Vermintide, Forza 6, Cuphead, Fable Legends, Rise of the Tomb Raider و Quantum Break در غرفه ردموندی‌ها تایید شده است.

از طرفی دیگر و قسمت شرکت‌های مختلف، شاهد حضور بازی‌های بزرگ و موردانتظاری مانند Assassin’s Creed: Syndicate, Rainbow 6: Siege, Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, Dark Souls 3 و PES 2016 هستیم.

شرکت بلیزارد هم که فردا کنفرانس اختصاصی خود را خواهد داشت، در سالن اصلی نمایشگاه بنرهای بزرگی از بازی‌های Heroes of the Storm, Heathstone  و Overwatch را به معرض نمایش گذاشته است.

صحبت کردن در رابطه با این بازی‌ها، بدون دیدن چند تصویر از غرفه و بنرهای آن‌ها لذت خاصی ندارد. بنابراین درادامه تصاویری از غرفه بازی‌های ذکرشده را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما درمیان بگذارید:

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده