نویسنده: مجید سجادی
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳

نتیجه‌ی مسابقات مقدماتی ESL One Cologne در منطقه‌ی آمریکا‌ی شمالی مشخص شد

تاکنون چهارده‌ تیم از شانزده تیم شرکت کننده در مسابقات ESL One Cologne مشخص شده بود. با به پایان رسیدن مسابقات مقدماتی منطقه‌ی آمریکای شمالی، دو تیم باقی‌مانده نیزانتخاب شدند. با زومجی همراه باشید.

مسابقات ESL One Cologne یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسابقات برگزار شده با موضوع Counter-Strike: Global Offensive است که هر ساله توسط  گروه ESL برگزار می‌شود. فرمت مسابقات به این صورت است که شانزده تیم از سراسر دنیا گرد هم می‌آیند تا برای جایزه‌ی ۲۵۰۰۰۰ دلاری با یک‌دیگر به رقابت بپردازند. چندی پیش شرکت‌کننده‌های اروپایی این مسابقات را به اطلاع شما رساندیم. حالا شرکت‌کننده‌های منطقه‌ی آمریکای شمالی نیز مشخص شدند.

در روز گذشته شاهد برگزاری مسابقات مقدماتی منطقه‌ی آمریکا‌ی شمالی در ایالت کالیفرنیا بودیم. هشت تیم برتر این منطقه برای دو جایگاه باقی مانده در مسابقات ESL One Cologne به مقابل هم رفتند. نیمه نهایی این مسابقات بین چهار تیم Cloud9 ،eLevate ،Counter Logic Gaming و Team Liquid برگزار شد.

esl one na

تیم Cloud9 توانست یکی از دو جایگاه باقی‌مانده را با شکست ۲ بر ۰ تیم eLevate از آن خود کند. این دو تیم در دو نقشه‌ی de_inferno و de_cach به مبارزه پرداختند. در نقشه‌ی de_inferno، با این که به عنوان یکی از نقاط ضعف تیم Cloud9 شناخته شده است، این تیم توانست بازی را با نتیجه‌ی ۱۶ - ۷ پیروز شود. همچنین در نقشه‌ی de_cach که بدون شک نقطه‌ی قوت این تیم است توانست تیم eLevate را با نتیجه‌ی ۱۶ - ۵ شکست دهد.

آخرین شرکت‌کننده‌ی مسابقات ESL One Cologne تیم Counter Logic Gaming است که جایگاه خود را با پیروزی ۲ بر ۰ در مقابل Team Liquid بدست آورد. این دو تیم در نقشه‌های de_chach و de_mirage به مقابل هم رفتند که در هر دو نقشه Counter Logic Gaming توانست Team Liquid را شکست دهد.

شانزده تیم شرکت‌کننده‌ در مسابقات ESL One Cologne: 
Fnatic
Keyd
mouz
Na`Vi
NiP
EnVyUs
TSM
Virtus Pro
Renegades
Immunity
Kinguin
Flipsid3
eBettle
Titan

مسابقات ESL One Cologne در تاریخ ۳۱ مردادماه در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. با زومجی و گزارش اختصاصی از این مسابقات همراه باشید.

منبع: GosuGamers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده