نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۵

ساخت لباس شوالیه آرکام به کمک پرینتر سه‌بعدی

پرینترهای سه‌بعدی به کمک هواداران پروپا‌قرص بازی‌ها آمدند تا بتوانند علاقه خود با بازی‌ را نشان دهند. یکی از هواداران آخرین نسخه بتمن، لباس شوالیه آرکام را با دقتی فوق‌العاده و به صورت سه بعدی پرینت گرفته است.

آخرین نسخه بازی بمتن یعنی Batman: Arkham Knight به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های امسال تبدیل شد و هر کسی سعی می‌کند تا به نوعی علاقه خود به این بازی را نشان دهد. برخی نیز شیفته شخصیت منفی بازی با آن چهره جذاب و البته ترسناکش شدند. یکی از علاقه‌مندان به این بازی و شخصیت شوالیه آرکام، با استفاده از پرینتر سه‌بعدی لباس این شخصیت را ساخته است.

arkham knight arkham knight

اگرچه ممکن است این لباس به اندازه نسخه درون بازی آن کارآمد نباشد، اما به شدت زیبا است. این لباس با دقت فراوانی پرینت گرفته شده است . روی کلاه‌خود این لباس چراغ‌های آبی به چشم می‌خورد. این پروژه جالب به ما نشان می‌دهد که هواداران یک بازی چگونه می‌توانند عشق و علاقه خود را به بازی مورد نظرشان نشان دهند.

اگرچه پرینترهای سه‌بعدی هر جایی وجود ندارند و قیمت‌های بالایی دارند اما این موضوع هم نمی‌تواند مانع از انجام چنین کارهای جالبی شود.

پیش از این نیز یکی از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 با استفاده از پرینتر سه‌بعدی اقدام به ساخت Pipboy درون بازی کرده بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده