// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵

فروش پلی‌استیشن 4 در فرانسه از یک میلیون دستگاه عبور کرد

امروز شعبه فرانسه پلی‌استیشن در توئیتر خود تایید کرد که این کنسول نسل هشتمی تاکنون بیش از یک میلیون نسخه در این منطقه فروش داشته و سومین کشور اروپایی است که توانسته به این مقدار فروش دست یابد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا از جزئیات این خبر آگاه شوید.
این دستاورد نه‌ تنها باعث شده که کنسول پلی‌استیشن 4 تبدیل به یکی از پر فروش‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در فرانسه شود، بلکه باعث شده تنها رقیب واقعی آن‌ها از نظر فروش پلی‌استیشن 4، بریتانیا باشد. زیرا بریتانیا در ماه سپتامبر به این میزان فروش دست‌ یافته بود. البته آلمان نیز چند ماه بعد در نوامبر به این میزان فروش دست پیدا کرده بود.   فیلیپ کاردون، مدیر شعبه‌ی فرانسه بخش سرگرمی‌های سونی می‌گوید:
از زمان عرضه پلی‌استیشن 4 تاکنون هنوز تقاضا برای این کنسول زیاد است، حتی بیشتر از پلی‌استیشن 2 که تا قبل از عرضه پلی‌استیشن 4 پرفروش‌ترین کنسول بود و ما از این واکنش‌ گیمرها هیجان زده هستیم. هدف ما این است که پلی‌استیشن 4 را تبدیل به بهترین مکان برای گیمرها کنیم. ما بسیار خرسند هستیم که گیمرهای زیادی این کنسول را انتخاب کرده‌اند.
البته طبق اعلام NPD، در ماه نوامبر کنسول ایکس‌باکس وان توانست فروش بهتری را نسبت به رقیب خود، پلی‌استیشن 4، در کشور آمریکا تجربه کند. که این برتری ناشی از کاهش قیمت ایکس‌باکس وان بود. نظر شما درباره این کنسول و رقابت آن با کنسول ایکس‌باکس وان چیست؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع:pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده