نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۲

نسخه پی‌سی Metal Gear Solid 5 همزمان با کنسول‌ها عرضه می‌شود

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain بازی جدید هیدئو کوجیما است که قراره به زودی از سوی کونامی منتشر شود. از قبل، اعلام شده بود که نسخه‎ی پی‎سی این بازی کمی دیرتر از نسخه‎های کنسولی عرضه شود؛ اما حال کونامی اعلام کرده است که نسخه‎ی پی‎سی همزمان با نسخه‎های کنسولی عرضه خواهد شد.

تا قبل از انتشار این خبر، گیمرهای پلتفرم پی‎سی مجبور بودند برای تجربه‎ی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain حدود ۲ هفته بیشتر صبر کنند؛ اما آن‎ها می‎توانند بازی را زودتر تجربه کنند. امروز مشخص شد که نسخه‎ی پی‎سی این بازی، قرار است همزمان با نسخه‎های کنسولی روانه‎ی بازار شود.

در حالی که این خبر، خبر بسیار خوب و خوشحال کننده‎ای محسوب می‎شود، اما برخی نگرانی‎ها در این‎مورد وجود دارد. ما خاطره‎ی خوبی از بازی‎های اخیر پلتفرم پی‎سی نداریم؛ Batman: Arkham Knight یکی از قابل ‎توجه‎ترین مثال‎ها در این ‎مورد است. بازی‎ای که با وجود گذر مدت زمانی طولانی از عرضه‎ی جهانی‎اش، هنوز هم بر روی پلتفرم پی‎سی مشکلاتی دارد. با تغییر تاریخ انتشار نسخه‎ی پی‎سی بازی Metal Gear Solid 5، خیلی‎ها نگران‎اند، اما خود کونامی همچین احساسی ندارد.

بخش سرگرمی‎های دیجیتالی کونامی طی بیانیه‎ای اعلام کرد که:

ما انتظار نداریم که نسخه‎ی پی‎سی این بازی به همراه همتایان کنسولی خود در روز انتشار، «حماسی» جلوه کند. اما ما در تلاشیم تا تمامی درخواست‎های کاربران نسخه‎ی پی‎سی بازی را برآورده کنیم. ما اعتماد به نفس ویژه‎ای داریم؛ چراکه احساس می‎کنیم کاربران استیمِ ما با محتویاتی که برایشان تدارک دیده‎ایم، راضی خواهند شد.

اخیرا اعلام شد که ناشر این بازی، یعنی کونامی، با کارکنان خود مانند زندانی‌ها رفتار می‌کند. همچنین، اگر هنوز بازی Ground Zeroes را تجربه نکردید و از کاربران گُلد شبکه ایکس‌باکس لایو کنسول ایکس‌باکس وان هستید، می‌توانید قبل از تجربه Phantom Pain این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید. کاربران پلی‌استیشن پلاس کنسول پلی‌استیشن 4 هم هم‌اکنون می‌توانند از تجربه این بازی به صورت رایگان بر روی کنسول خود لذت ببرند.

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده