نویسنده: Zoomg Team
// سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

بازی Mirror’s Edge Catalyst در گیمزکام امسال قابل بازی خواهد بود

معرفی شدن نسخه‎ی جدید سری بازی‎های Mirror’s Edge  یکی از بهترین خبرهای ممکن برای طرفداران این سری بود.حالرار است در کمتر از چند روز دیگر نسخه‎ی جدید این سری یعنی Mirror’s Edge Catalyst در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ قابل بازی باشد. با زومجی همراه شوید.

امروز دایس، توسعه‎دهنده‎ی بازی Mirror’s Edge Catalyst، به صورت رسمی اعلام کرد که قرار است در نمایشگاه گیمزکام۲۰۱۵ دمویی از بازی Mirror’s Edge Catalyst قابل بازی باشد.

دایس در این‎باره گفت:

شرکت‎کنندگان همایش گیمزکام ۲۰۱۵ قادر خواهند بود در جریان برگزاری این همایش، به دمویی از بازی دسترسی داشته باشند.

همچنین، وعده داده شده است که در جریان برگزاری گیمزکام ۲۰۱۵ تریلر جدیدی نیز از بازی، به نمایش درخواهد آمد.

در جایی دیگر وقتی که طرفداران از وینسنت ووکوویک درمورد این‎که بازی Mirror’s Edge Catalyst یک بازسازی خواهد بود یا خیر پرسیدند، او در جواب گفت:

Mirror’s Edge Catalyst تجربه‎های ناب و جدیدی را همراهِ خود می‎آورد؛ با این حال، این بازی همچنان به نسخه‎ی قبلی وفادار است. همانند نسخه‎ی قبلی، این بازی روایت‎گر شخصیتی به نام «فِیث» خواهد بود.

در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵، کمپانی‎های مایکروسافت، الکترونیک‎آرتز و بلیزارد قرار است کنفرانس‎هایی برگزار کنند. شما می‎توانید زمان دقیق برگزاری کنفرانس ها را در زیر مشاهده کنید:

کنفرانس مایکروسافت – سه‌شنبه ۱۳ مرداد – ساعت ۱۸:۳۰

کنفرانس الکترونیک آرتز – چهارشنبه ۱۴ مرداد – ساعت ۱۲:۳۰

کنفرانس بلیزارد – سه‌شنبه ۱۳ مرداد – ساعت ۱۴:۳۰

زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ باقی‌ نمانده است. با توجه به اخبار منتشر شده ما باید منتظر یک نمایشگاه بسیار بزرگ به همراه اخبار هیجان انگیز و سورپرایزهای جالب باشیم. نظر شما چیست؟ آیا شما نیز مانند تیم زومجی نمی‌توانید تا آغاز این نمایشگاه صبر کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به گیمزکام ۲۰۱۵ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده