نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶

شرکت سازنده‌ی Titanfall در حال کار بر روی بازی جدیدی است

وینس زامپِلا، رئیس شرکت ریسپاون (Respawn) به  تازگی اعلام کرده گروهی کوچکی از کارمندان شرکت را مسئول ساخت بازی‌ای غیر از Titanfall کرده است. آن‌ها فعلاً اولین قدم‌های ساخت این عنوان جدید را برداشته‌اند.
ریسپاون اخیراً توسعه‌دهنده‌ی باتجربه‌ی سری بازی‌های God of War، یعنی استیگ آسموسن را به خدمت گرفته است. زامپلا وجود گروه دوم از سازندگان را تأیید کرده و آسموسن هم به عنوان کارگردان بازی، با آن تیم روی عنوان جدید کار می‌کند. مدیر ارشد ریسپاون ، داستی وِلچ، در مصاحبه‌ای که چند ماه پیش کرده بود، اذعان داشت آسموسن تنها برای کار روی Titanfall استخدام نشده است:
می‌توانم به شما بگویم وظیفه‌ی او اینجا این است که جهت حرکت شرکت را مشخص کند و بررسی کند که درزمینه‌ی بازی‌های رایگان و بازی‌های موبایل چطور می‌توانیم پیشرفت کنیم. در نظر گرفتن آن بخش‌ها هم جزئی از کارهایی است که ما در ریسپاون انجام می‌دهیم.
اما به این زودی‌ها انتظار معرفی این عنوان جدید را از ریسپاون نداشته باشید. شاید فکر کنید نمایشگاه E3 سال آینده که اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد زمان خوبی برای این معرفی باشد، اما زامپلا آب پاکی را روی دست همه ریخته و گفته: «نه، فکر نمی‌کنم.»
سال آینده برای ما کمی آرام و بی سر و صدا خواهد بود. ما تنها روی کارمان تمرکز خواهیم کرد، تا ببینیم دقیقاً چه برنامه‌ای در دست داریم و بازی بعدی خود را چگونه خواهیم ساخت.
موفقیت Titanfall باعث شده که EA به عنوان شرکت منتشرکننده‌ی این عنوان، چراغ سبز را برای ساختن قسمت دوم آن به ریسپاون نشان دهد. به نظر می‌رسد آن‌ها Titanfall بیشتری می‌خواهند چرا که اواخر تابستان تقریباً تأیید کردند که «تجربه‌ی جدیدی از Titanfall» در دست ساخت است. خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران پلی‌استیشن این است که احتمال می‌رود نسخه‌ی بعدی بازی، انحصاری ایکس‌باکس و کامپیوترهای شخصی نباشد. زامپلا شخصاً اعلام کرده که پروژه‌های آینده‌ی آن‌ها لزوماً انحصاری مایکروسافت نخواهد بود. او در انتهای صحبت‌های خود به تعداد کاربران منحصر به فرد Titanfall اشاره  کرده که از ۸ میلیون نفر عبور کرده است. با این حال، تعداد نسخه‌های فروخته‌ شده‌ی بازی هنوز مشخص نیست. ماه پیش حدود ۷ میلیون گیمر Titanfall را تجربه کرده بودند. نظر شما در مورد قسمت بعدی Titanfall یا بازی جدید ریسپاون چیست؟ منبع Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده