نویسنده: Zoomg Team
// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶

گوریلا گیمز توضیح می‎دهد که چرا در Horizon Zero Dawn سلاح گرمی وجود ندارد

Horizon Zero Dawn را به جرات می‎توان در لیست موردانتظارترین‎ها قرار داد؛ بازی‎ای که با نمایشی عالی در E3 توانست خود را خوب در دل طرفداران جا کند. اما همانطور که می‎دانید، قرار نیست در این بازی سلاح گرمی وجود داشته باشد. با زومجی در ادامه همراه شوید.

پس از مدت زمانی نه چندان طولانی، حال استودیوی سازنده‎ی این بازی، گوریلا گیمز، درمورد علت نبود سلاح گرم در بازی صحبت‎هایی کرده است.

در جدیدترین شماره از مجله‎ی اِج، کارگردان بازی Horizon Zero Dawn، مادِیس دی‎جانگ، توضیح داد که چرا شخصیت اصلی بازی، از هیچ‎گونه سلاح گرمی استفاده نمی‎کند.

او در این مورد گفت که:

وقتی که سازندگان، چیزی مثل یک مسلسل (Machine Gun) را درون بازی قرار می‎دهند، بازی بسیاری از جنبه‎های خود را از دست می‎دهد. در این‎صورت باید فقط کشت و جلو رفت!

جانگ در ادامه توضیح داد که اگر سازندگان سلاح گرم را وارد بازی می‎کردند، بازی با سایر آثار سبک تیراندازی تفاوت چندانی پیدا نمی‎کرد. جانگ دوست دارد که بازیکنان به هنگام تجربه‎ی بازی Horizon: Zero Dawn احساس کنند که در قبیله‎ای زندگی می‎کنند که از هرگونه تکنولوژی به دور است. همانطور هم که احتمالا در تریلر E3 دیده‎اید، به کارگیری «تیر و کمان» موجب می‎شود که این بازی، از سایر بازی‎های سبک تیراندازی متمایز شود.

آخرالزمانی که در آن زندگی جریان دارد ... آخرالزمانی که در آن زندگی جریان دارد ...

مجله‎ی اِج فرصت تماشای نبردهای Horizon: Zero Dawn را از حدود چهار سال پیش داشته است؛ در نمونه‎های اولیه‎ی بازی، دقیقا همان دایناسورهای روباتیکی (robotic T-Rex) که در تریلر E3 مشاهده کردیم، وجود داشته‎اند. اما آن‎طور که به نظر می‎رسد، در ابتدا شخصیت اصلی بازی شباهت زیادی به شخصیت اصلی بازی Killzone داشته و همچنین از مسلسل هم استفاده می‎کرده است.

اِج توضیح می‎دهد به علت این که در این بازی تیر و کمان جای مسلسل را گرفته است،  مکانیک بازی از سایر بازی‎های هم سبک متمایز است.

سه‌شنبه این هفته نمایش جدیدی از این بازی به صورت یک پخش‌ زنده و به زبان آلمانی پخش خواهد شد. اگرچه اکثر افراد زبانی که در این نمایش جدید در آن صحبت خواهند شد را متوجه نمی‌شوند، اما باز هم می توانیم شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی موردانتظار باشیم.

بازی Horizon: Zero Dawn که معرفی آن توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرد و برنده جایزه بهترین بازی جدید در نمایشگاه E3 2015 هم اعلام شد، در سال ۲۰۱۶ به‌‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده