نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

با استفاده از این ماد، GTA V را نقش آفرینی بازی کنید

درست از زمانی که بازی GTA V برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، طرفداران بازی دست به ساخت مادهای مختلفی برای بازی زدند. یکی از جالب‌ترین این مادها، مادی است که GTA V را تبدیل به یک بازی نقش آفرینی می‌کند. با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

ماد نقش آفرینی بازی GTA V توسط کاربری با نام لاجیک اسپاون ساخته شده است و بخش داستانی بازی را تبدیل به یک بازی کامل نقش آفرینی می‌کند. امکاناتی نظیر کوئست‌های مختلف، درخت‌های مهارت‌، ساخت وسایل مختلف و انتخاب دیالوگ با استفاده از این ماد به بازی اضافه می‌شوند.

GTA V RPG Mod

پس از نصب ماد، با فشردن کلید Y، شما می‌توانید این بخش را  فعال کنید. در این حالت بازی وارد بخش جدیدی می‌شود و سپس شما باید با گرفتن چند تصمیم، نوع شخصیتی که می‌خواهید بازی کنید را تعیین کنید. سپس شما به صفحه ساخت شخصیت هدایت می‌شوید که در آنجا می‌توانید ظاهر شخصیت خود را به طور کامل شخصی‌ سازی کنید. همچنین شما توانایی انتخاب از بین سه شخصیت اصلی‌ بازی یعنی‌ ترور، مایکل و فرانکلین و شخصیت GTA Online خود را خواهید داشت.

GTA V RPG Mod

پس از اینکه کارهای شخصی‌ سازی شخصیت شما به اتمام رسید، چند مرحله تمرینی را می‌گذرانید تا با مکانیک بازی آشنا شوید و بعد از آن می‌توانید در شهر به گشت و گذار بپردازید و کوئست‌های مختلفی‌ را انجام دهید. کوئست‌ها از طریق علامتی بر روی نقشه بازی برای شما مشخص می‌شوند.

GTA V RPG Mod

همچنین یک منو جدید به بازی اضافه شده است که شما می‌توانید از طریق آن‌ پیشرفت مراحل را ببینید. در این منو شما توانایی ساخت موارد مختلف مانند لباس‌های مختلف و جلیقه ضد گلوله را خواهید داشت. با به پایان رساندن ماموریت‌های مختلف شما این امکان را خواهید داشت که مهارت‌های مختلف شخصیت خود را توسط درخت مهارت ارتقا بدهید.

لازم به ذکر است که این ماد کماکان در حال طی‌ کردن مراحل اولیه ساخت خود است و باگ‌های زیادی در آن‌ وجود دارد. به گزارش کاربرانی که از این ماد استفاده کرده‌اند، بعضی‌ اوقات شخصیت شما کاملا نامریی می‌شود و در برخی‌ مراحل با وجود اینکه تمام اهداف مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید بازی آن‌ مرحله را برای شما پایان یافته تلقی‌ نمی‌کند. با وجود این باگ‌ها این ماد کماکان یک ماد با ایده‌های بسیار جالب و جذاب محسوب می‌شود.

مانند بسیاری از ماد‌های دیگر بازی GTA V، برای نصب ماد نقش آفرینی نیاز به آخرین نسخه از نرم افزارهای ScriptHookV و Community ScriptHookV دارید.

در چند ماه گذشته مادهای بسیار جالبی‌ برای بازی GTA V منتشر شد. یکی‌ از این مادها توانایی بازی در نقش مرد آهنی را به شما می‌داد و مادی دیگر فرصت تجربه بازی در Vice City را برای شما فراهم می‌کرد.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده