// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

شایعه: نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy XII به زودی معرفی خواهد شد

آرنی راث نوازنده‌ی بازی Final Fantasy Distant Worlds شب گذشته در یکی از مراسم‌های مربوط به مجموعه‌ی Final Fantasy اعلام کرد که کمپانی اسکوئر انیکس قصد دارد به زودی از نسخه‌ی بازسازی شده بازی Final Fantasy XII رونمایی کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

البته نمی‌توان این خبر را رسمی اعلام کرد زیرا تنها تعدادی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی تویتر که در این مراسم حضور داشتند خبر ساخت نسخه‌ی بازسازی شده را اعلام کردند.

به نظر می‌رسد که آرنی راث هنگام اعلام این خبر با انگشت خود به هیتوشی ساکاموتو نوازنده‌ی معروف بازی Final Fantasy XII اشاره کرده است.

به هر حال پیشنهاد ما این است که آنچنان هیجان زده نشوید یا انتظار یک بازسازی کامل در حد بازی Final Fantasy VII را نداشته باشید چرا که به احتمال خیلی زیاد منظور آرنی راث از بازسازی فقط ارتقای گرافیکی جزئی (ریمستر) بوده است نه یک بازسازی تمام عیار.

چندی پیش شینجی هاشیموتو یکی از تهیه کنندگان اسکوئر انیکس اعلام کرد بود که کمپانی آن‌ها قصد دارد به دنبال عرضه‌ی نسخه ریمستر بازی‌ِ Final Fantasy 10/10-2، نسخه‌های بیشتری از مجموعه‌ی Final Fantasy را بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کند. هاشیموتور در این باره گفت:

در حقیقت ما خود را فقط به نسخه‌های X و X-2 محدود نکرده‌ایم. تیم ما در حال حاضر به دنبال راهی است تا بتواند دیگر نسخه‌های قدیمی این سری را نیز بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کند. اکثر محصولات ما از مجموعه‌ی Final Fantasy بر روی کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شده‌اند ولی با شروع نسل جدید اکثر بازیکنان درحال کوچ کردن به کنسول پلی‌استیشن 4 هستند.

او در ادامه گفت:

به هر حال این به آن معنا نیست که ما می‌توانیم به راحتی اکثر نسخه‌ها را بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 منتقل کنیم. به همین دلیل به عنوان یک ناشر ما باید راهی پیدا کنیم تا بتوانیم این نسخه‌ها را به صورت پیوسته بر روی نسل جدید اجرا کنیم.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده