نویسنده: Zoomg Team
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تصاویر متحرک نسخه آلفا Assassin's Creed Syndicate اطلاعات جالبی را دربر دارند

Assassin's Creed Syndicate نسخه‎ی جدید سری بازی‎های Assassin's Creed است که قرار است امسال منتشر شود. حال، تصاویر متحرکی از بازی توسط کاربران انجمن نئوگف به اشتراک گذاشته شده‎اند که اطلاعات جالبی از بازی‎را دربر دارند. با زومجی همراه باشید.

مطمئنا طرفداران این سری، از این خبر خوشحال خواهند شد؛ چراکه به تازگی تصاویر متحرکی  از بازی Assassin's Creed Syndicate در انجمن نئوگف منتشر شده‎اند که قسمت‎هایی از بخش سفارشی‎سازی، جلوه‎های بارانی و گیم‎پلی بازی را نشان می‎دهند.

تصاویر زیر را مشاهده کرده و لذت ببرید. خوب به سیستم سفارشی‎سازی بازی توجه کنید. کلاه‎ها، لباس‎ها، چکمه‎ها و ... به زیبایی هرچه تمام‎تر طراحی شده‎اند.

همچنین لازم است این‎را بدانید که در بازی Assassin's Creed Syndicate یک دکمه‎ی اختصاصی وجود خواهد داشت؛ دکمه‎ای که به شما کمک می‎کند به‎سرعت وارد پنجره‎ها شوید. این دکمه وقتی ظاهر می‎شود که بازیکن، کنار پنجره بایستد.

[embed]https://i.imgur.com/gbOuqqC.gif[/embed]

[embed]https://i.imgur.com/Ob7iqVn.gif[/embed]

[embed]https://i.imgur.com/XRACpOX.gif[/embed]

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و اواخر پاییز ۲۰۱۵ برای کاربران رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منابع: GamePurNeoGaf


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده