نویسنده: Zoomg Team
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۹

سازندگان Rise of the Tomb Raider از رقابت با Fallout 4 ترسی ندارند

مطمئنا می‎دانید که تاریخ‌ عرضه‎ی دو بازی Rise of the Tomb Raider و Fallout 4 روز ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) است. این موجب می‎شود که خیلی ها منتظر رقابتی جذاب بین این دو بازی باشند. با زومجی همراه باشید.

همانطور هم که اشاره شد، دو بازی Rise of the Tomb Raider و Fallout 4 همزمان باهم در یک روز منتشر می‎شوند. آن‎طور که به نظر می‎رسد کریستال داینامیکس، سازنده‎ی بازی Rise of the Tomb Raider، ترسی از رقابت با حریف خود ندارد.

در مصاحبه‎ای که وب‎سایت گیمینگ‎بولت با کارگردان این بازی، برایان هورتون، ترتیب داد، برایان اعلام کرد که هیچ ترسی از رقابت با Fallout 4 ندارد. دلیل نترسیدن برایان این است که او احساس می‎کند Rise of the Tomb Raider قرار است تجربه‎ای متفاوت را به گیمرها هدیه دهد. او همچنین احساس می‎کند که کیفیتِ بازی Rise of the Tomb Raider، موجب می‎شود تا این‎ بازی بر دیگر رقبا برتری داشته باشد. برایان در این‎مورد گفت:

من احساس خوبی از آن تاریخ انتشار (۱۰ نوامبر) دارم.

او همچنین توضیح داد که Rise of the Tomb Raider بازیی است که به تمامی درخواست‎های طرفداران Tomb Raider اهمیت داده و به آن‎ها توجه کرده است. هر چیزی که طرفداران بخواهند، در بازی وجود خواهد داشت و به طور کلی، این بازی مطابق با میل طرفداران ساخته شده است.

او در آخر اضافه کرد که Rise of the Tomb Raider تجربه‎ای ناب را از دو سبک مخفی‎کاری و اکشن به طرفداران هدیه خواهد داد.

Rise of the Tomb Raider قرار است در فصل تعطیلات امسال، برای کنسول‎های مایکروسافت منتشر شود. گیمرهای پی‎سی و پلی‎استیشن 4 تا سال ۲۰۱۶ نمی‎توانند بازی را تجربه کنند؛ چراکه این بازی در انحصار زمانی مایکروسافت است. واضح است که گیمرهای پی‎سی و پلی‎استیشن 4 در روز عرضه‎ی این بازی برای کنسول‎های مایکروسافت، سراغ بازی Fallout 4 خواهند رفت.

مایکروسافت و کریستال داینامیکس یک روز مشترک را برای انتشار بازی‎شان مشخص کرده‎اند و همین موضوع است که بحث و جدل را درمورد مقایسه‎ی این دو بازی به راه انداخته است.

نظر شما در این‎باره چیست؟

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده