سازندگان Rise of the Tomb Raider از رقابت با Fallout 4 ترسی ندارند
همانطور هم که اشاره شد، دو بازی Rise of the Tomb Raider و Fallout 4 همزمان باهم در یک روز منتشر میشوند. آنطور که به نظر میرسد کریستال داینامیکس، سازندهی بازی Rise of the Tomb Raider، ترسی از رقابت با حریف خود ندارد.
در مصاحبهای که وبسایت گیمینگبولت با کارگردان این بازی، برایان هورتون، ترتیب داد، برایان اعلام کرد که هیچ ترسی از رقابت با Fallout 4 ندارد. دلیل نترسیدن برایان این است که او احساس میکند Rise of the Tomb Raider قرار است تجربهای متفاوت را به گیمرها هدیه دهد. او همچنین احساس میکند که کیفیتِ بازی Rise of the Tomb Raider، موجب میشود تا این بازی بر دیگر رقبا برتری داشته باشد. برایان در اینمورد گفت:
من احساس خوبی از آن تاریخ انتشار (۱۰ نوامبر) دارم.
او همچنین توضیح داد که Rise of the Tomb Raider بازیی است که به تمامی درخواستهای طرفداران Tomb Raider اهمیت داده و به آنها توجه کرده است. هر چیزی که طرفداران بخواهند، در بازی وجود خواهد داشت و به طور کلی، این بازی مطابق با میل طرفداران ساخته شده است.
او در آخر اضافه کرد که Rise of the Tomb Raider تجربهای ناب را از دو سبک مخفیکاری و اکشن به طرفداران هدیه خواهد داد.
Rise of the Tomb Raider قرار است در فصل تعطیلات امسال، برای کنسولهای مایکروسافت منتشر شود. گیمرهای پیسی و پلیاستیشن 4 تا سال ۲۰۱۶ نمیتوانند بازی را تجربه کنند؛ چراکه این بازی در انحصار زمانی مایکروسافت است. واضح است که گیمرهای پیسی و پلیاستیشن 4 در روز عرضهی این بازی برای کنسولهای مایکروسافت، سراغ بازی Fallout 4 خواهند رفت.
مایکروسافت و کریستال داینامیکس یک روز مشترک را برای انتشار بازیشان مشخص کردهاند و همین موضوع است که بحث و جدل را درمورد مقایسهی این دو بازی به راه انداخته است.
نظر شما در اینباره چیست؟
منبع: AOFB