نویسنده: Zoomg Team
// یکشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

سازندگان Quantum Break برای نمایش بهتر بازی خود از طرفداران مشورت می‌خواهد

آن‎طور که به نظر می‎رسد مایکروسافت قرار است نمایشی مطابق میل طرفداران را از بازی Quantum Break در گیمزکام ۲۰۱۵ به نمایش بگذارد. برای اطلاع از جزئیات خبر، در ادامه با زومجی همراه شوید.

اگر به یاد داشته ‎باشید، در ماه ژوئن بود که مایکروسافت اعلام کرد، برای نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ برنامه‎هایی دارد. برنامه‎هایی که در آن‎ها، نمایش بازی Quantum Break گنجانده شده‎است. حال در فاصله‎ی چند قدمی گیمزکام ۲۰۱۵، سازندگان این بازی می‎خواهند بدانند کاربران، انتظار چه‎نمایشی را از این بازی در گیمزکام ۲۰۱۵ دارند.

این یک فرصت بسیار خوب برای کاربران محسوب می‎شود تا درخواست خود را به گوش رِمِدی برسانند. استودیو رِمِدی، خالق این بازی، درصدد است تا بداند طرفداران انتظار چه‎نمایشی از بازی Quantum Break را در گیمزکام ۲۰۱۵ دارند.

این موضوع، زمانی آغاز شد که مدیر نوآوری بازی، سَم لِیک، با انتشار تصویری بر روی توییتر، اعلام کرد:

من هر وقت می‎خواهم اطلاعاتی درمورد بازی‎هایمان به اشتراک بگذارم، مضطرب می‎شوم.

تا قبل از آن، او به طرفداران اعلام کرده بود که آن‎ها (تیم سازنده) درحال آماده‎سازی خودشان برای گیمزکام ۲۰۱۵ هستند. در کنار این، رئیس روابط عمومی استودیو رِمِدی، توماس پوها، چیزی جالب‎تر را توییت کرد.

از آن‎جایی که طرفداران همیشه دوست دارند درمورد بازی‎های مورد علاقه‎شان سوالاتی بپرسند، او در صفحه‎ی رسمی خود در توییتر نوشت:

خیلی‎خوب، شما چه سوالاتی درمورد Quantum Break دارید که می‎خواهید آن‎ها در گیمزکام ۲۰۱۵ جواب داده شوند؟ ما در گیمزکام امسال، اطلاعات جامعی را درمورد بازی به اشتراک خواهیم گذاشت.

بنابراین‎ اگر شما هم جزو این دسته از طرفداران هستید، به اینجا رفته و سوال‎های خود را با رِمِدی در میان بگذارید.

«شکست زمان» این‎بار به سبکی متفاوت ... «شکست زمان» این‎بار به سبکی متفاوت ...

ماجرای Quantum Break در شمال شرقی آمریکا و در دانشگاه ریورپورت (Riverport) رخ خواهد داد، جایی که سه دانشمند علم کوانتوم به نام‌های جک جویس، بث ویلدر و پاول سیرین در شرکتی به نام مونارک (Monarch) مشغول به تحقیق و مطالعه در مورد جابه‌جایی در زمان هستند. در این بین ناگهان با اتفاقی عجیب همه چیز تغییر می‌کند و این امر موجب شکست زمان می‌شود. حادثه‌ای که باعث به وجود آمدن جهان جدیدی شده است، جهانی که در آن زمان آهسته می‌شود، متوقف می‌شود یا حتی سرعت می‌گیرد.

حال سه شخصیت ماجرا که در معرض این حادثه قرار گرفته‌اند، هر کدام به نحوی دارای قدرت‌ها و قابلیت‌هایی فرا انسانی هستند و می‌توانند زمان را کنترل کنند.

شما می‌توانید اولین نگاه به بازی Quantum Break را در زومجی مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی راجع به این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان به دست آورید.

نظر شما در این‎مورد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده