نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰

وقایع Uncharted 4 سه سال بعد‎ از نسخه‎ی قبلی به وقوع می‎پیوندد

کمتر از یک‎هفته تا آغاز همایش گیمزکام 2015 مانده و حال، ناتی‎داگ اطلاعات جدیدی را درمورد بازی Uncharted 4: A Thief’s End به اشتراک گذاشته‎است. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با زومجی همراه شوید.

چند ساعت پیش، استراتژیست انجمنِ این بازی، آرن مِیِر، در مصاحبه با وب‎سایت SKnR اطلاعاتی اندک، اما جدید را از بازی به اشتراک گذاشت.

اول از همه، مِیِر از جزئیاتی درمورد پس‎زمینه‎ی داستان بازی Uncharted 4: A Thief’s End پرده‎برداشت. مِیِر گفت که وقایع داستانی این نسخه، حدود ۳ سال بعد از Uncharted 3 به وقوع می‎پیوندد. همچنین، حال دیگر نِیتن درِیک یک «شکارچی گنج» محسوب نمی‎شود. در این نسخه نِیتن چالش‎های بیشتری را تجربه خواهد کرد و خود را در خطرات بیشتری خواهد ‎دید.

همچنین، نِیتن در آخرین ماجراجویی‎اش وقتی دید که برادرش سَم وارد ماجرا شده، خود را عقب کشید. ماجراجویی‎های جدیدِ موجود در بازی، امکان کشف مناطق بیشتری را به نِیتن می‎دهد. مِیِر گفت که به علاوه‎ی ماداگاسکار، در بازی Uncharted 4: A Thief’s End مناطق مختلفی وجود خواهند داشت؛ این موضوع موجب می‎شود گیمرها شاهد دنیای وسیع با گرافیکی خارق‎العاده باشند. دنیایی که مطمئنا، ماجراجویی‎های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

مِیِر همچنین اضافه کرد که سخت‏‎افزار کنسول پلی‎استیشن 4 ناتی‎داگ را قادر می‎سازد کارهایی را انجام دهد که تا قبل از این توانایی انجام آن‎ها را نداشته است؛ افزایش رزولوشن بازی به 1080p تنها یکی از آن‎ها است.

مِیِر درنهایت گفت که ناتی‎داگ همیشه به هنگام کار بر روی بازی‎های جدید، متحمل فشار زیادی می‎شود؛ چراکه همیشه می‎خواهد محصولی بی‎نقص را روانه‎ی بازار کند. تیم ناتی‌داگ به سختی بر روی بازی کار می‎کند تا گیم‎پلی عالی را در کنار دیگر ویژگی‎های کلیدی در این بازی پیاده‎سازی کند، تا تجربه‎ای تکرار نشدنی را به گیمرها هدیه دهد.

Uncharted 4: A Thief’s End بازی انحصاری کنسول پلی‎استیشن 4 است که بعد از مواجه شدن با تاخیری نسبتا طولانی، قرار است بهار 2016 عرضه شود.

دیدگاه‎های خود را در این‎باره با زومجی در میان بگذارید.

منبع: AOFB


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده