نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

سطح ‎هاب‎های بازی Rise of the Tomb Raider تا سه‎برابر بزرگ‎تر از نسخه‎ قبلی خواهند بود

Rise of the Tomb Raider ادامه‎ای بر روایت لارا ‎کرافت است که به‎زودی برای کنسول‎های ایکس‎باکس وان و ایکس‎باکس 360 و بعد از آن، برای پی‎سی و پلی‎استیشن 4 عرضه می‎شود. آن‎طور که به نظر می‎رسد، قرار است در این بازی، شاهد دنیایی وسیع باشیم.

با فرارسیدن نمایشگاه گیمزکام 2015 در هفته‎ی آینده، همه‎ی ما امیدواریم که بازی Rise of the Tomb Raider نیز به همراه بازی‎هایی همچون MGSV نمایشی داشته‎باشد؛ تا بتوانیم گیم‎پلی بیشتری از بازی ببینیم و اطلاعات تازه‎ای درمورد آن به‎دست آوریم.

اگر شما نسخه‎ی ریبوت Tomb Raider را تجربه کرده‎ باشید، مطمئنا به‎ خاطر دارید که در بین سکانس‎های مختلف بازی، بخش‎هایی به اسم «هاب» وجود داشتند که در آن‎ها می‎توانستید به شکار بپردازید، مجموعه‎هایی را پیدا کنید یا مقبره‎های پنهان را کشف کنید. آن‎طور که معلوم است، قرار است در Rise of the Tomb Raider این بخش با وسعتی بیشتر ادامه پیدا کند.

وب‎سایتی به نام اِگزَمینر ادعا می‎کند که توانسته، این بازی را تجربه کند. این وب‎سایت اعلام می‎کند که سطح‎هاب‎های بازی Rise of the Tomb Raider تا سه‎برابر بزرگ‎تر از نسخه‎ی قبلی خواهند بود و همچنین لارا می‎تواند با هم‎پیمانان خودش، به جنگ با طرف مقابل بپردازد.

این خبر خوبی برای دسته‎ای از طرفداران این سری است که به اکتشاف در بازی Rise of the Tomb Raider علاقه دارند. اگر سطح‎هاب‎های بازی Rise of the Tomb Raider تا سه‎برابر بزرگ‎تر از نسخه‎ی قبلی باشند، معلوم می‎شود که سازندگان، تمرکز ویژه‎ای بر روی این بخش داشته‎اند.

انگار قرار است لارا در این نسخه، حسابی سَردش شود! انگار قرار است لارا در این نسخه، حسابی سَردش شود!

در دموهای به نمایش درآمده، به وضوح سیبری را مشاهده کرده‎ایم. در کنار صحرای بزرگ سیبری، بخشی از بازی نیز در سوریه جریان پیدا خواهد کرد. شاید دلیل این‎که در بیشتر ویدیوهای منتشر شده از بازی، لارا را در سیبری مشاهده کرده‎ایم این است که سازندگان، تمرکز ویژه‎ای بر روی این منطقه داشته‎اند.

چیز جالب دیگری که در این‎مورد وجود دارد، استفاده از سیستم ترجمه در این بازی است. مهارت‎های لارا در صحبت کردن، با دستیابی به هر کتاب مقدس، نقاشی‎های روی دیوار و سایر اشیای تاریخی تکامل پیدا خواهد کرد. به طور مثال، یکی از زبان‎های استفاده شده در بازی، زبان یونانی است.

هرچند که کریستال داینامیکس اشاره‎ی زیادی به زبان‎های دیگر نکرده ‎است، اما به نظر می‎رسد شاهد استفاده از زبان‎های زیادی در بازی باشیم. مطمئنا اگر لارا مهارت بیشتری در این زمینه داشته باشد، می‎تواند به سرنخ‎های بیشتری برای پیدا کردن مقبره‎های پنهان، دست پیدا کند.

بازی Rise of the Tomb Raider پاییز امسال برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان، اوایل سال ۲۰۱۶ برای ویندوز ۱۰ و شبکه استیم و در انتها اواخر سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده