نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

فِرگال گَرا، رئیس بخش بریتانیا پلی استیشن از سِمَت خود استعفا داد

طبق بیانیه اخیری که از سوی سونی منتشرشده، فِرگال گَرا، رئیس بخش بریتانیا پلی‌استیشن روز گذشته از سِمَت خود استعفا داده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

براساس صحبت‌های گرا، وی برای «یافتن فرصت‌ها و دنبال کردن ماجراجویی‌های جدید» از سمت خود در سونی استعفا داده است. از تاریخ ۱۰ آگوست، وارویک لایت، مدیر شعبه اروپای شرقی و جنوب این نقطه از دنیا جایگزین گرا خواهد شد.

گرا در بیانیه رسمی خود در رابطه با جدایی از پلی‌استیشن گفت:

طی چهار سال اخیر، اوقات باورنکردنی‌ را در زمان رهبری شعبه بریتانیا و ایرلند پلی‌استیشن داشتم. از فرصتی که به من داده شد و تیم خود که کمک زیادی به من کردند تشکر فروان می‌کنم. دوست دارم از جیم رایان (رئیس بخش پلی‌استیشن سونی در اروپا) و حمایت‌های فراوانی که نسبت به من انجام داد و با یکدیگر این موفقیت را بوجود آوردیم تشکر ویژه‌ای می‌کنم.

از طرفی دیگر، رایان در بیانیه خود در رابطه جدایی گرا از پلی‌استیشن گفت:

فرگال یک مدیر با استعداد است و طی چهار سال اخیر که رهبری شعبه بریتانیا ما را در دست داشت، قدرت برند پلی‌استیشن در اروپا را افزایش داد. به شدت اعتقاد دارم وارویک بهترین گزینه برای جایگزینی گرا است، چراکه وی سابقه‌ای ۲۰ ساله در پلی‌استیشن دارد.

گرا در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۱ به عنوان مدیر شعبه اروپا پلی‌استیشن انتخاب شد و با کمک مدیران دیگر پلی‌استیشن، افتخار بسیار بزرگی را در زمینه فروش پلی‌استیشن 4 برای سونی رقم زد. فروش پلی‌استیشن 4 به قدری عالی است که طی روزهای اخیر متوجه شدیم تاکنون ۲۵.۳ میلیون از این کنسول نسل هشتمی به فروش رفته است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده