نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Shadow of Mordor برای پلتفرم‌ های مَک و لینوکس عرضه شد

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor یکی از بهترین بازی‌هایی بود که سال گذشته برای کنسول‌های نسل هفتم، هشتم و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. حال استودیو مونولیث در خبری از عرضه این بازی برای دو سیستم‌عامل دیگر خبر داده است. با زومجی همراه باشید.

Shadow of Mordor با گیم‌پلی شبیه به سری Batman Arkham و نوآوری‌های خاص خود مانند سیستم نِمِسیس توانست در سال ۲۰۱۴ توجهات زیادی را به خود جلب کند. مونولیث که سازنده این بازی است روز گذشته در خبری اعلام کرد Shadow of Mordor را برای سیستم‌های عامل مَک و لینوکس پورت و عرضه کرده است.

با این خبر، کاربران بیشتری می‌توانند وارد دنیای جذاب این بازی شوند و به سلاخی اُرک‌های دوست‌داشتنی بپردازند. باتوجه به قوانین استیم، کسانی که نسخه ویندوز این بازی را دراختیار دارند، می‌توانند نسخه مَک و لینوکس را به صورت رایگان دریافت کنند.

با خبر عرضه Shadow of Mordor برای لینوکس، احتمال این می‌رود که این بازی در زمان عرضه سیستم‌عامل SteamOS که شباهت زیادی به لینوکس دارد هم منتشر شود.

به مناسبت اولین سالگرد عرضه بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor، شبکه استیم همچنین تا دوشنبه این بازی را با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند. بنابراین اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید و به دنیای ارباب حلقه‌ها علاقه دارید، این فرصت طلایی برای خرید Shadow of Mordor را از دست ندهید.

Middle-Earth: Shadow of Mordor هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه بازی سال این بازی هم که تمام محتویاتی که تا به حال برای آن عرضه شده است را در خود دارد، در حال حاضر تنها برای پلتفرم‌های برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل خریداری است.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده