نویسنده: مجید سجادی
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

براکت مرحله‌ی حذفی اینترنشنال ۲۰۱۵ مشخص شد

مرحله‌ی گروهی مسابقات روز گذشته به پایان رسید. مرحله‌ی حذفی در تاریخ ۱۲ مرداد ماه شروع می‌شود. ساعاتی پیش براکت مرحله‌ی حذفی مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

فرمت مسابقات به این صورت است که مرحله‌ی گروهی در دو گروه‌ A و B برگزار شد. چهار تیم برتر هر گروه به براکت بالایی و باقی تیم‌ها به براکت پایینی خواهند رفت.

در براکت بالایی، تیم اول گروه A باید از میان تیم‌های سوم و چهارم گروه B یکی را انتخاب کند و تیم دوم گروه A، با تیم دیگر به رقابت خواهد پرداخت. برای گروه B هم به همین صورت است. در براکت پایینی، تیم پنجم هر گروه باید از میان تیم ششم و هفتم گروه دیگر یک تیم را انتخاب کند و تیم دیگر به مقابل تیم ششم آن گروه خواهد رفت.

تیم‌های LGD و EG که هر دو تیم اول گروه خود هستند تیم مقابل خود را انتخاب کرده اند. تیم LGD از میان Empire و EHOME تیم Empire  را انتخاب کرد تا اولین  بازی مرحله‌ی حذفی خود را در مقابل این تیم رقم بزند. تیم EG، تیم Complexity را به تیم Cloud9 ترجیح داد و به مصاف این تیم خواهد رفت. در براکت پایینی نیز انتخاب دست دو تیم MVP.pheonix  و Virtus  Pro است که MVP تیم Newbee و VP تیم Fnatic را انتخاب کرد.

جدول مسابقات حذفی به صورت زیر است:
ti5 bracketدر براکت بالایی بازی‌ها با فرمت BO3 برگزار می‌شوند. به این صورت که بین هر تیم سه بازی برگزار خواهد شد. تیمی که بتواند دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد به مرحله‌ی بعد می‌رود. اما فینال بزرگ که قهرمان اینترنشنال ۲۰۱۵ را مشخص می‌کند به صورت BO5 برگزار می‌شود.

در براکت پایینی فرمت بازی‌ها نیز به صورت BO3 است به جز بازی‌های اول این براکت که بصورت BO1  انجام می‌شود و بازنده از مسابقات حذف خواهد شد. البته هیچ تیمی دست خالی به خانه نخواهد رفت و جایزه‌ی مسابقات امسال  به این صورت است:

تیم اول ۶۴۰۲۹۹۱ دلار
تیم دوم ۲۷۵۶۸۴۳ دلار
تیم سوم ۲۱۳۴۳۳۰ دلار
تیم جهارم ۱۵۱۱۸۱۷ دلار
تیم پنجم و ششم ۱۱۵۶۰۹۶ دلار
تیم ششم و هفتم ۸۰۰۳۷۴ دلار
تیم هشتم تا دوازدهم ۲۱۳۴۳۳ دلار
و تیم‌ سیزدهم تا شانزدهم ۵۳۳۵۸ دلار

مرحله‌ی حذفی در تاریخ سوم آگوست شروع و هشتم آگوست به پایان خواهد رسید. با زومجی و گزارش اختصاصی از اینترنشنال ۲۰۱۵ در روز‌های آتی همراه باشید.

منبع: Dota2.com


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده