نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵

اطلاعات جدید Star Wars: Battlefront از حالت‌‌های بازی و نوع گیم‌پلی می‌گوید

استودیو دایس امروز با رونمایی از یکی دیگر از حالت‌های بازی Star Wars: Battlefront با نام «Blast»، اطلاعات جدیدی را هم از خصوصیات دیگر این بازی منتشر کرد. درادامه با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

درابتدا بهتر است کمی شما را با حالت جدید بازی Star Wars: Battlefront آشنا کنیم. حالت Blast در واقع همان team deathmatch است که دو گروه ۱۰ نفری از سربازان شورشی و حکومتی را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. درطول ده دقیقه، هر تیمی که بیشترین امتیاز را بگیرد و از ۱۰۰ کشتاری که برای این حالت درنظر گرفته شده بیشترین تعداد را کسب کند، برنده مسابقه خواهد شد.

اما پس از این رونمایی، مَتیو اِوِرِت، یکی از اعضای دایس اقدام به انتشار سیل عظیمی اطلاعات جدید از بازی موردانتظار Star Wars: Battlefront کرد. درابتدا وی اعلام کرد تیم آن‌ها به زودی نمایش جدیدی را از بازی پخش و در آن از یک نوع قهرمان جدید رونمایی خواهد کرد. وی همچنین اعلام کرد حالت جدید Star Wars: Battlefront در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ قابل بازی خواهد بود. اورت درادامه صحبت‌های خود حالت Blast را منحصر به فرد نامید و اعلام کرد این حالت طرفداران را بسیار هیجان‌زده خواهد کرد.

اما این تمام ماجرا نیست. اورت همچنین به برخی از سوالات مهم طرفداران راجع به نسخه آلفا Star Wars: Battlefront، حداقل و حداکثر سیستم موردنیاز، تعداد شخصیت‌های منفی و قهرمانان و سوالات بیشتر پاسخ داد.

درادامه با یکدیگر نگاهی به مهم‌ترین سوال‌ها و پاسخ دایس نسبت به آن‌ها می‌اندازیم:

کجا و چه زمانی می‌توانم بازی Star Wars: Battlefront را تجربه کنم؟

همان‌طور که می‌دانید، اخیرا ما نسخه محدودی از بازی را برای انجام برخی از آزمایشات منتشر کردیم که کاربران کمی در آن شرکت کردند. به دلیل این‌که در این آزمایش قصد داشتیم برخی از مسائل تکنیکی را بررسی کنیم، دعوتنامه‌های محدودی ارسال شد.

اما هنوز فرصت‌های زیادی برای تجربه Star Wars: Battlefront قبل از عرضه رسمی بازی وجود دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تجربه بازی به شهر سیدنی استرالیا و نمایشگاه Game Expo، نمایشگاه D23 EXPO در آناهِیم کالیفرنیا و نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ در آلمان مراجعه کنند.

Star Wars Battlefront

بازی Star Wars: Battlefront دارای چند شخصیت منفی و قهرمان است؟

تا امروز ما تنها از سه قهرمان و ضدقهرمان‌های بازی با نام‌های لوک اِسکای‌واکِر، دارث ویدر و بوبا فیت رونمایی کردیم. در آینده اطلاعات بیشتری را در رابطه با شخصیت‌های منفی و قهرمانان بیشتر بازی منتشر خواهیم کرد.

حداقل و حداکثر سیستم موردنیاز برای اجرای Star Wars: Battlefront چیست؟

درطول عرضه نسخه آلفا ما تصمیماتی را برای حداقل سیستم موردنیاز بازی گرفتیم که هنوز به صورت قطعی تایید نشده‌اند. همان‌طور که به عرضه بازی نزدیک‌تر می‌شویم و ما هم بهینه‌سازی‌های بیشتری را روی بازی انجام می‌دهیم، حداقل و حداکثر سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Star Wars: Battlefront را به شما اعلام خواهیم کرد.

آیا در بخش چندنفره بازی حالت Split-Screen وجود خواهد داشت؟

متاسفانه تنها در ماموریت‌های co-op می‌توانید از حالت Split-Screen استفاده کنید. حالت co-op و Split-Screen تنها برای دو بازیکن قابل اجرا است.

در حالت Walker Assault، وسایل‌نقلیه‌ای مانند اِسنواِسپیدِرز، تای فایتِرز و ایکس-وینگ‌ها را مشاهده کردیم. آیا این وسایل‌نقلیه هوایی در تمام حالت‌های بازی وجود خواهند داشت؟

وسایل‌نقلیه‌ای که در حالت Walker Assault حضور پیدا خواهند کرد براساس نقشه‌ای که در آن حضور دارید انتخاب خواهند شد. در نمایش بازی در نمایشگاه E3 2015، اِسنواِسپیدِرز، تای فایتِرز و ایکس-وینگ‌ها را مشاهده کردیم. اما در همین حالت و در نقشه اِندور، تنها می‌توانید کنترل AT-AT ها در دست بگیرید.

در حالت Walker Assault آیا می‌توان با وسیله‌نقلیه AT-AT سربازان حکومتی و شورشی را زیر گرفت؟

پیشنهاد من به شما این است به هیچ‌وجه زیر این وسایل‌نقلیه عظیم‌الجثه حرکت نکنید، چراکه امکان لِه شدن شخصیت شما وجود دارد.

درطول یک مسابقه، چند بار می‌توان از قهرمانان و شخصیت‌های منفی معروف استفاده کرد؟

هدف اصلی ما این است که در حین لذت‌بخش بودن، بالانس لازم را در این بخش ایجاد کنیم. درحال حاضر، ما درحال بررسی این مسئله و تعداد دفعاتی که قهرمانان و ضدقهرمانان می توانند در یک مسابقه حضور پیدا کنند هستیم.

Starwars-battlefront

آیا قهرمانان در تمام حالت‌های بخش چندنفره حضور خواهند داشت؟

قصد داریم قهرمانان و شخصیت‌های منفی را جزوی از نقشه‌ها و حالت‌های بازی کنیم تا بالانس لازم در این زمینه ایجاد شود.

آیا می‌توانم ماموریتی را با دو گروه شورشی‌ها و سربازان حکومتی بازی کنم؟

درحالی که ماموریت‌های «Survival» تنها با گروه شورشی‌ها قابل بازی است، اما بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های «Hero Battles« را با این دو جناح بازی کنند.

چه گونه هایی در بازی وجود دارند که می توانم با آن ها بازی کنم؟

ما به طرفداران خود فرصت بازی کردن Star Wars: Battlefront با برخی از شخصیت ها و گونه‌های محبوب را خواهیم داد. شما می‌توانید با بازکردن توانایی های خود، با گونه‌هایی مانند توییلِکس، سالاستَنس، زَبرَکس، کوارِنس و بیشتر در جناح سربازان شورشی بازی کنید.

نظر شما در رابطه با اطلاعات جدید بازی Star Wars: Battlefront چیست؟

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده