نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

تاریخ انتشار بازی Wasteland 2: Director’s Cut برای کنسول های نسل هشتم مشخص شد

کمپانی دیپ سیلور امروز در خبری تاریخ انتشار نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی Wasteland 2 را که با پیشوند Director’s Cut عرضه خواهد شد اعلام کرد. با زومجی و اطلاعاتی از خصوصیات نسخه‌های نسل هشتم این بازی آخرالزمانی همراه باشید.

بازی Wasteland 2: Director’s Cut قرار است در تاریخ ۱۳ اکتبر (بیست و یکم مهر) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۱۶ اکتبر (بیست و چهارم مهر) در نقاط دیگر جهان، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

کاربرانی که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ حضور پیدا کنند، می‌توانند در غرفه دیپ سیلور نسخه‌های کنسولی این بازی محبوب را بازی کنند.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی، دیپ سیلور اطلاعاتی هم از خصوصیات آن منتشر کرده است:

Wasteland 2: Director’s Cut نسخه بازسازی شده یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌های شخصی در سال گذشته میلادی است. نسخه‌های کنسولی شامل نورپردازی بهتر، محیط‌های ارتقا یافته و مدل‌سازی پیشرفته‌تر شخصیت‌ها خواهند بود. تمام مکالمه‌های مهم بازی از ابتدا انجام شده‌اند و تنوع بیشتری هم در صداگذاری سلاح‌ها انجام شده است. استودیو اینک‌سایِل همچنین بهینه‌سازی‌های دیگری را در سیستم مبارزات بازی، بالانس کلی، صحنه‌های سینمایی و سیستم دریافت امتیاز انجام داده است. مهم‌تر از همه، رابط کاربری بازی و نحوه کنترل بازی از ابتدا برای کنسول‌ها طراحی شده است.

Wasteland 2 (2)

خصوصیات اصلی نسخه Director’s Cut:

گرافیک بهینه یافته، طراحی مجدد شخصیت‌ها و طرح‌های هنری بازی، اضافه شدن دیالوگ‌های جدید در بخش صداگذاری و خصوصیات بیشتر دیگر در بخش گرافیکی.

مبارزات نوبتی و تاکتیکی:

وارد مبارزه‌های هیجان‌انگیز و کشنده شوید و به صورت نوبتی با هم‌تیمی‌های خود، مهاجمان سرزمین تخریب شده، موجودات جهش یافته، روبات‌ها و دشمنان دیگر را نابود کنید.

به نحوه دلخواه خود روند گیم‌پلی بازی را دنبال کنید:

دوست ندارید کلید دری که قفل است را پیدا کنید؟ با مهارت‌ها و ابزارهای خود قفل را باز کنید یا با چکمه و یا وسایل انفجاری خود، این در را از سَدِ راه خود بردارید.

داستانی بزرگ با انتخاب‌های مهم:

با صدها حق انتخاب و مواجه شدن با تصمیم‌های خود به صورت بلند یا کوتاه مدت، درطول ۸۰ الی ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی بازی، تجربه دو بازیکن شبیه به یکدیگر نخواهد بود.

شخصی‌سازی غنی با حق انتخاب فراوان:

صدها ساعت گیم‌پلی، شخصیت، لباس‌های مختلف برای شخصیت‌ها، ۱۵۰ سلاح و خصوصیات دیگر بخش شخصی‌سازی بازی را بسیار گسترده کرده است.

گیم‌پلی نقش‌آفرینی بهینه‌سازی شده:

گیم‌پلی کلاسیک و نقش‌آفرینی بازی در نسخه‌های نسل هشتم ارتقا یافته است.

بنابراین اگر از طرفداران بازی‌های سبک نقش‌آفرینی هستید و دوست دارید یکی از بهترین بازی‌های تاریخ این سبک را روی کنسول‌های نسل هشتم خود تجربه کنید، بازی Wasteland 2: Director’s Cut بهترین فرصت ممکن برای انجام این کار است. درادامه همچنین می توانید چند تصویر منتشرشده از نسخه‌های نسل هشتمی بازی Wasteland 2 را هم تماشا و نظرات خود را در رابطه با بهینه‌سازی‌های انجام شده که بسیار هم زیاد هستند با ما درمیان بگذارید:

منبع: Gematsu


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده