// جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰

بازی رایگان پلی‌استیشن پلاس را شما انتخاب کنید

سونی در حال راه اندازی قابلیت جدیدی برای فعال کردن امکان رای گیری از کاربران پلی‌استیشن 4 برای انتخاب بازی‌های رایگان خدمات پلی‌استیشن پلاس است. این قابلیت از طریق داشبورد پلی‌استیشن 4 در دسترس همگان قرار می‌گیرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این خبر اولین بار توسط یکی از کاربران انگلستان نئوگاف اعلام شد. وی می‌گوید که این ویژگی‌ جدید را در ویدیویی به نام «Vote to Play» برای شرح خصوصیت جدید مشاهده کرده است.

با توجه به تصویر زیر، شما قابلیت انتخاب از میان سه بازی را خواهید داشت. با توجه به زمان‌بندی در نظر گرفته شده، هرکدام از بازی‌هایی که بیشترین امتیاز را دریافت کننده وارد لیست بازی‌های رایگان ماه آینده پلی‌استیشن پلاس می‌شوند. با این حساب دو بازی دیگر بنا به اعلام این کاربر وارد تخفیفات پلی‌استیشن پلاس خواهند شد.

ps plus-vtpبنا بر ادعای این کاربر، ویژگی‌ «رای برای بازی» از طریق قسمت What's New در داشبورد پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد. دومین تصویر از این ویژگی نشان می‌دهد که اولین بازی‌های این رای‌ گیری شامل Armello، Grow Home و Zombie Vikings می‌شوند.

ps plus-voteبازی Grow Home ساخته‌ی یوبی‌سافت در ماه فوریه برای رایانه‌های شخصی منتشر شد هرچند یوبی‌سافت رسما خبر عرضه‌ی این بازی را برای پلی‌استیشن 4 اعلام نکرده اما ناشر بازی در گذشته از عرضه‌ی این بازی برای کنسول‌ها سخن گفته بود.

احتمالا این ویژگی‌ جهت انتخاب بازی‌های ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است، سونی دیروز رسما از بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس برای ماه آگوست را رونمایی کرده بود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده