// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰

استودیوی گوریلا گیمز فعلا قصد ندارد راجع به مجموعه Killzone صحبت کند

درحالی که اکثر طرفداران پلی‌استیشن مجذوب بازی Horizon و دایناسورهای خطرناکش شده‌اند، هیچکس از خود نمی‌پرسد که استودیوی گوریلا برای آینده‌ی سری Killzone که از سال ۲۰۰۴ میلادی مشغول به ساخت آن بوده چه برنامه‌ای دارد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

پس از رونمایی از بازی Horizon: Zero Dawn، از سوی استودیو گوریلا گیمز راجع به اینکه آیا تیم دومشان بر روی چیز دیگری کار می‌کند یا خیر هیچ توضیحی ارائه داده نشد. همچنین به نظر می‌رسد که افراد کلیدی در پروژه‌های مجموعه‌ی Killzone مانند استیون تر هاید در سمت کارگردان یا اریک بولجس در مقام طراح، هیچ ارتباطی به مراحل ساخت بازی Horizon نداشته باشند. این را هم باید در نظر گرفت که طبق گفته‌های هرمن هالست یکی از کارگردانان ارشد این استودیو درحال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر در گوریلا گیمز مشغول به کار هستند. هالست طی مصاحبه‌ای در جدیدترین نسخه از مجله‌ی اج هنگامی که از او راجع به پروژه‌ی بعدی تیم سازنده سوال شد اینگونه پاسخ داد:

امیدوارم شور و اشتیاقی که برای بازی Horizon نشان می‌دهیم باعث نشود که طرفداران فکر کنند ما نسبت به مجموعه‌ی Killzone بی علاقه شده‌ایم. ما واقعا از ته قلب عاشق آن مجموعه هستیم اما درحال حاضر کمی زود است که راجع به پروژه‌های آینده‌مان صحبت کنیم. برای ما این هدف که بازی Horizon را بتوانیم به بهترین شکل ممکن روانه بازار کنیم بسیار چالش برانگیز است. حال درمورد اینکه بعد از آن قرار است چکار کنیم بعدا صحبت خواهیم کرد.

Horizon Zero Down

او در رابطه با چالش‌های موجود در مراحل ساخت بازی Horizon توضیح داد که:

شاید بپرسید که مگر چقدر ساخت یک بازی چالش برانگیز است. هنگامی که قرار بود ما بازی Killzone: Shadow Fall را به عنوان یکی از بازی‌های زمان عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 4 بسازیم به نظر می‌آمد که با بزرگترین چالش تاریخ زندگی خود رو به رو شده باشیم. تیم ما مجبور بود مراحل بسیار سختی را پشت سر بگذارد اما با این حال اگر آن را در مقابل چالش‌های مراحل ساخت بازی Horizon قرار دهیم بیشتر مانند یک شوخی خواهد بود.

بازی Horizon: Zero Dawn قرار است در تاریخی نامعلوم طی سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. چندی پیش استودیوی گوریلا گیمز اعلام کرد که برای ساخت شخصیت اصلی بازی از شخصیت‌های مونث مجموعه‌هایی مانند Game of Thrones و Terminator الهام گرفته است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده