نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

بسته الحاقی جدید World Of Warcraft هفته آینده معرفی‌ می شود

با استناد به خبری که در وب‌سایت یوروگیمر منتشر شد، در جریان نمایشگاه گیمزکام که هفته آینده در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، بلیزارد از بسته الحاقی جدید خود برای بازی World Of Warcraft رونمایی می‌کند. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

بنا به گزارش یورو گیمر، در نمایشگاه گیمزکام، بازی World Of Warcraft مراسم مخصوص به خودش را خواهد داشت و در این مراسم از بسته الحاقی جدید بازی رونمایی می‌شود. این مراسم در تاریخ پنجشنبه ۶ آگوست (۱۵ مرداد) استریم می‌شود.

پس از اعلام این خبر، یورو گیمر توسط تعدادی از نویسندگانش دست به حدس و گمان‌هایی در باره‌ این بسته الحاقی زد که چکیده آنها را در زیر می‌خوانیم:

به نظر من آنها خیلی‌ از شخصیت‌های هورد استفاده کردند. من دوست دارم که یک چیز متفاوت ببینم. چیزی در دریای جنوبی یا توانایی بازی کردن با ناگا. ممکن است این بسته الحاقی یک کلاس جدید دزدان دریایی باشد. یا توانایی گشت و گذار زیر دریا.

من چندین سال صبر کردم تا بلیزارد سرگراس را به عنوان یک بسته الحاقی برای World Of Warcraft عرضه کند.

غارت و غول‌های بیشتر برای من کافی است. من چیز دیگری برایم مهم نیست.

به نظر من آنها بازه زمانی‌ وارلردز را با بازه زمانی‌ فعلی ازروث ادغام می‌کنند و این مساله واقعا گیج کننده خواهد شد.

آخرین بسته الحاقی World Of Warcraft, وارلردهای درانور بود که در نوامبر ۲۰۱۴ (آبان ۱۳۹۳) منتشر شده بود. بلیزارد گفته که دوست دارد بسته‌های الحاقی را در بازه‌های زمانی‌ کوتاه‎تری برای بازی عرضه کند. این امکان وجود دارد که ما در سال جاری میلادی شاهد آغاز نسخه آزمایشی‌ این بسته الحاقی جدید باشیم.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده