// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰

کپ‌کام نظر صادقانه شما درباره ساخت نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 را می‌خواهد

کمپانی کپ‌کام اخیرا در صفحه‌ی رسمی مجموعه‌ی Resident Evil در شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک از طرفداران درخواست کرده است تا توضیح بدهند چرا باید نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 ساخته شود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

همانطور که گفتیم کپ‌کام در صفحه‌ی رسمی این مجموعه در فیس‌بوک پستی را به این مضمون ارسال کرده است:

با عرض سلام خدمت تمامی طرفداران مجموعه‌ی Resident Evil

ما از طرف بخش ساخت و تحقیقات کمپانی کپ‌کام هستیم.

پیش از شروع هر چیزی ما قصد داریم تا از تمامی طرفداران مجموعه‌ی Resident Evil بخاطر شور و اشتیاق و پشتیبانی مداومی که نسبت به این برند نشان می‌دهند، با تمامی وجود تشکر کنیم.

اشتیاق و درخواست طرفداران مبنی بر ساخت نسخه‌ بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2 چیزی است که ما سال‌ها است آن را در بین شما مشاهده می‌کنیم و اخیرا نیز این مسئله باعث جلب توجه رسانه‌ها شده است.

با این حال به عنوان تیمی که صاحب برند RE است ما خودمان نمی‌دانیم نسبت به این اقدام چه حسی داشته باشیم و چه روشی را در نظر بگیریم. به همین منظور ما از شما می‌خواهیم تا کاملا صادقانه نظر خود نسبت به بازی «Resident Evil 2 Remake» را با ما در میان بگذارید و توضیح دهید که اگر روزی قرار به ساخت آن شد هویت بازی چگونه و در چه مسیری قرار گیرد.

اگر شما هم خواستار ساخت این نسخه هستید حتما به صفحه‌ی رسمی این مجموعه در شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک مراجعه کرده و نظرات خود را با کپ‌کام در میان بگذارید. البته بدون شک اکثر ما به عنوان طرفداران قدیمی این سری این را می‌خواهیم که اگر کپ‌کام تصمیم به ساخت این نسخه گرفت ذره‌ای از ریشه‌های کلاسیک آن دور نشده و همه چیز مانند نسخه‌ی اصلی ترسناک، دشوار و نوستالژیک به نظر بیاید. برعکس نسخه‌های اخیر این مجموعه که کاملا از ریشه‌های اصیل خود دور شده بودند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده