نویسنده: Zoomg Team
// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۲

ویندوز 10، بهترین ویندوز برای گیمرها خواهد بود

در نهایت، امروز مایکروسافت ویندوز 10 را روانه‎ی بازار کرد تا به انتظارها پایان دهد. بدون شک، این ویندوز، بهترین تجربه را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد. حال مایکروسافت، لیستی از امکاناتی که قرار است در اختیار گیمرها قرار بگیرد را منتشر کرده است. با زومجی همراه شوید.

امروز، هفتم مرداد بود. روزی که بسیاری از کاربران در سراسر دنیا انتظارش را می کشیدند. از ساعات اولیه‎ی امروز، دانلود‎های کاربران شروع شد تا شاهد یکی از پرترافیک‌ترین روزهای تاریخ اینترنت باشیم. چندی بعد از عرضه ی جهانی ویندوز 10، مایکروسافت مشخص کرد که با بروزرسانی ویندوز به این نسخه، چه تغییراتی در آن برای گیمرها اعمال خواهد شد.

در خبر جدیدی که بر روی وب سایت ایکس‎باکس قرار گرفت، مایکروسافت از بسیاری از جزئیات اپلیکیشن ایکس‎باکس پرده‎برداشت که نشان از همبستگی زیاد کنسول ایکس‎باکس وان با ویندوز 10 می دهد.

مایکروسافت با تعریف و تمجید از ویندوز 10 و با اشاره به اپلیکیشن ایکس‎باکس اعلام کرد:

ویندوز 10، یک معامله‎ی بزرگ محسوب می‎شود. بهبود‎های بسیار همراه با سرعت بارگذاری عالی، چهره‎ای کاملا جدید را از ویندوز به رخ می کشند. البته، آن‎چه که ما درمورد آن هیجان‎زده هستیم، ویژگی‎هایی است که این ویندوز، به جامعه‎ی گیمرها هدیه می دهد. خوشبختانه، ویندوز 10، تمرکز ویژه‎ای بر روی اجرای بازی‎ها دارد.یکی از قابل‎رویت ترین عناصر، همین اپلیکیشن ایکس‎باکس است.

اپلیکیشن ایکس‎باکس، تقریبا می‎تواند «هر چیزی را» از ایکس‎باکس وان بر روی ویندوز 10 و یا تبلت، استریم کند. از دیگر ویژگی‎های این اپلیکیشن می توان به پشتیبانی از کنترلر و پشتیبانی از قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل (Backwards Compatibility) اشاره کرد.

ویرایش و به اشتراک‎گذاری کلیپ‎های ضبط‎شده به راحتی هرچه تمام‎تر امکان‎پذیر است. همچنین، شما قادر هستید بر روی ویندوز 10 خود، به‎راحتی به ویژگی‎های اجتماعی شبکه‎ی ایکس‎باکس لایو دسترسی داشته‎باشید؛ به‎طور‎مثال می‎توانید با ویندوز خود همراه با دوستانتان، وارد میهمانی‎های ایکس‎باکس لایو شوید. صرف‎نظر از این‎که دوستانتان با چه پلتفرمی (ایکس‎باکس  ویا رایانه‎ی شخصی) به‎شما می پیوندند.

البته این، همه‎‎ی آن‎چیزی نیست که ویندوز 10 در اختیار گیمرها می‎گذارد. طی اخبار اخیر، ویژگی‎های دیگری را نیز شاهد بودیم که از میان آن‎ها می‎توان به دایرکت‎ایکس 12، قابلیت استریم به پی‎سی و ... اشاره کرد.

نظر شما در این‎باره چیست؟ آیا شما موفق به تهیه‎ی ویندوز 10 شده‎اید؟ دیدگاه‎های خود را با زومجی، در‎میان بگذارید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده