// چهار شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۰

گوریلا گیمز از تاثیر مجموعه‌ی Game of Thrones در ساخت شخصیت اصلی بازی خود می‌گوید

استودیوی گوریلا گیمز خالق مجموعه‌ی Killzone اخیرا طی مصاحبه‌ای از الهامات تیم سازنده مبنی بر خلق شخصیت اصلی بازی جدیدشان که Horizon: Zero Dawn نام دارد سخن گفته است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

در مصاحبه‌ای با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن متیس د جانگ کارگردان اصلی این بازی توضیح داد که تیم آن‌ها هنگام خلق شخصیت آلوی از شخصیت‌های مونث قویِ مجموعه‌های دیگر مانند Game of Thrones و Terminator الهام گرفته بود. او در ادامه گفت:

ما هنگام ساخت بازی احساس کردیم که توانسته‌ایم ترکیب و آمیزش به شدت خوبی از مشخصه‌های بازی با ربات‌ها و طبیعت به وجود بیاوریم و این وسط تنها یک شخصیت نوآورانه و قوی (از لحاظ شخصیت پردازی) نیاز داشتیم تا همه چیز به درستی بر سر جای خود قرار گیرد.

یکی از ایده‌هایی که ما بسیار نسبت به آن مشتاق بودیم خلق یک شخصیت اصلی مونث بود. شخصیت‌های مونث موفقی مانند سارا کانر از سری Terminator، ریپلی از فیلم Alien یا کمی جدیدتر شخصیت ایگریت از مجموعه‌ی تلویزیونی Game Of Thrones به شدت در خلق یک شخصیت مونث اصلی بر روی ما تاثیر گذاشتند. بنا بر این کار ما خود را با این هدف شروع کردیم.

بازی Horizon ابتدا در طی کنفرانس خبری سونی در همایش E3 امسال رونمایی شد. از ویژگی‌های جذاب این بازی جاه طلبانه می‌توان به چرخه‌ی کامل شب و روز اشاره کرد. شما همچنین در بازی می‌توانید به کاوش و جستجو در مناطق جنگلی، کوهستانی یا خرابه‌های به جا مانده از تمدن نابود شده‌‌ی بشریت بپردازید. البته یادتان نرود که دشمن اصلی شما دایناسورهای رباتی عظیم الجثه هستند.

Horizon Zero Down

شوهی یوشیدا رئیس استودیوهای بخش پلی‌استیشن اخیرا اعلام کرده بود که در مراحل ابتدایی ساخت بازی Horizon، کمپانی سونی نسبت به داشتن یک شخصیت اصلی مونث در بازی آنچنان خوشبین نبود و به نظرش این تصمیم ریسک زیادی به همراه داشت چرا که برای آن‌ها این بازی پروژه‌ی عظیم به حساب می‌آمد. سونی حتی آزمایشی مخصوص در این رابطه به راه انداخت تا ببیند بازیکنان نسبت به کنترل یک شخصیت اصلی مونث چه واکنشی نشان خواهند داد.

البته باید اشاره کرد که بازار حضور شخصیت‌های اصلی مونث در بازی‌های با کیفیت ساخت AAA بسیار داغ است و Horizon تنها پرچمدار این بازار نیست. از بازی‌های بزرگ دیگری که شخصیت اصلی مونث دارند می‌توان به جدیدترین ساخته‌ی استودیوی دایس یعنی Mirror's Edge Catalyst اشاره کرد که شما را در نقش شخصیتی با نام فیث قرار می‌دهد. جدا از آن نیز بازی‌هایی مانند Assassin's Creed Syndicate، Dishonored 2 و Call of Duty: Black Ops III نیز به شما این اختیار را خواهند داد که در نقش یک شخصیت اصلی مونث بازی کنید.

بازی Horizon قرار است در تاریخی نامعلوم طی سال ۲۰۱۶ میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده