نویسنده: مجید سجادی
// دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۶

دو شرکت‌کننده‌ی نهایی اینترنشنال ۲۰۱۵ مشخص شدند

حدود یک هفته تا بزرگ‌ترین مسابقات Dota 2، یعنی اینترنشنال ۲۰۱۵ باقی مانده است. در این مسابقات که در شهر سایاتل برگزار می‌شود ۱۶ تیم از سراسر دنیا شرکت می کنند. تا کنون ۱۴ تیم آن مشخص شده بود. در روز گذشته طی یه مسابقات چهارجانبه دو تیم شرکت کننده‌ی نهایی نیز مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

در این مسابقات که با نام WildCard شناخته می شود شاهد حضور چهار تیم نایت قهرمان مسابقات مقدماتی اینترنشنال2015 بودیم.
Vega Squadron ،CDEC Gaming ،Team Archon و MVP.pheonix  چهار تیمی بودند که به این مسابقات راه یافتند. کلیه بازی های این دوره با فرمت Bo3 برگزار شد. یعنی بین هر دو تیم سه بازی برگزار می شود و تیمی که بتواند در دو بازی پیروز شود به مرحله ی بعد می‌رود.

ابتدا دو تیم CDED و Vega و در طرف دیگر MVP.phx و Archon به تقابل پرداختند. بازی‌های بسیار خوبی از هر چهار تیم شاهد بودیم. در نهایت در این مرحله دو تیم CDEC و MVP.phx توانستند حریفان خود را با نتیجه ی ۲ بر ۱ شکست داده و به مرحله ی بعد بروند. ولی این پایان کار دو تیم بازنده نبود. در مرحله ی بعد تیم Archon و Vega با یکدیگر به رقابت پرداختند و این تیم Vega بود که توانست تیم Archon را با نتیجه‌ی قاطعانه‌ی ۲ بر ۰ شکست دهد و منتظر نتیجه‌ی بازی دو تیم MVP.phx و CDEC شود. این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود زیرا برنده‌ی این بازی به آرزوی خود یعنی شرکت در اینترنشنال ۲۰۱۵ دست می یافت. تیم چینی CDEC توانست به راحتی تیم MVP.phx را با نتیجه‌ی ۲ بر ۰ از رو به روی خود بردارد و پانزدهمین تیم شرکت کننده در اینترنشنال ۲۰۱۵ باشد.

آخرین بازی روز قبل میان دو تیم Vega و MVP.phx برگزار شد. این آخرین شانس دو تیم برای شرکت در مسابقات اینترنشنال بود. برنده‌ی این بازی به مسابقات اصلی می رفت و بازنده باید با سیاتل خداحافظی می کرد. در بازی اول، این تیم Vega بود که توانست پیروز شود پس بازی‌های بعد را با استرس کمتری بازی می کرد. ولی تیم MVP.phx که ناامید نشده بود توانست هر دو بازی بعد را پیروز شود و خود را به عنوان آخرین شرکت کننده‌ی اینترنشنال 2015 معرفی کند.