نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بخش داستانی بازی DOOM حالت co-op نخواهد داشت

باوجود محبوب شدن حالت co-op در بخش داستانی بازی‌های امروزی، بازی DOOM به بازیکنان اجازه نخواهد داد بخش داستانی را با دوستان خود تجربه کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

مارتی اِستِرَتون، تهیه‌کننده بازی DOOM در جریان نمایشگاه QuakeCon 2015 این خبر را تایید و در صحبت‌های خود گفت برای تجربه این بازی در حالت co-op، بازیکنان باید از ابزار مادسازی با نام SnapMap استفاده کنند.

با استفاده از SnapMap، بازیکنان می‌توانند بخش داستانی دلخواه خود را تولید کنند. استرتون در این رابطه می‌گوید:

به صورت فرضی، شما می‌توانید برای خود مرحله و بخش داستانی تولید کنید و تمام آن‌ها را مانند یک لیست، به یکدیگر متصل کنید.

لزوما نمی‌توانید سلاح‌های خود را از یک مرحله به مرحله دیگر حمل کنید. شخصی که مرحله را تولید کرده، می‌تواند از قبل سلاح‌هایی که می‌توانید در یک مرحله از آن‌ها استفاده کنید را برای شما تایین کرده باشد. همان‌طور که گفتم، این حالت شبیه یک لیست بازی (playlist) است.

درحالی که این خصوصیات لزوما تجربه‌ای مانند بخش داستانی را به کاربر ارائه نمی‌دهد، اما تهیه‌کننده بازی DOOM گفته است تا زمان انتشار بازی، امکان ایجاد تغییراتی در آن وجود دارد.

نسخه جدید سری بازی‌های Doom بهار سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین از طریق زومجی می‌توانید اطلاعات مربوط به نسخه آلفا بخش چندنفره بازی Doom را هم مطالعه کنید.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده