نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

انویدیا با تمام قوا در حال کمک به راک‌استدی برای رفع مشکلات Batman: Arkham Knight است

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight با مشکلات زیادی عرضه شد و همین مسئله باعث توقف فروش نسخه PC این بازی شد. برای رفع این مشکلات فراوان، کمپانی انویدیا این روزها با تمام قُوا درحال کمک به راک‌استدی برای رفع آن‌ها است. با زومجی همراه باشید.

آخرین سفر بتمن در سه‌گانه راک‌استدی با نام Batman: Arkham Knight، نتوانست به خوبی و خوشی بر روی رایانه‌های شخصی به اتمام برسد. انویدیا، غول گرافیکی صنعت بازی‌های رایانه‌ای با نهایت تلاش درحال کمک به سازندگان برای رفع این مشکلات است.

روز گذشته طی مصاحبه اخیری که با تام پیتِرسون، یکی از مهندسان بزرگ انویدیا انجام شد، وی گفت بهترین افراد خود را برای رفع این مشکلات به راک‌استدی فرستاده است:

ما درحال رفع مشکلات زیادی هستیم که هیچ ارتباطی به ما ندارند. ممکن است برخی از آن‌ها به درایور ما ارتباط و برخی دیگر هیچ ارتباطی به ما نداشته باشد. با این حال درنهایت کیفیت بازی مَدِ نظر همه‌ی ما است و ما هم با تلاش خود، سعی می‌کنیم مشکلات آن را رفع کنیم.

پیترسون یکی از مهندسان بزرگ انویدیا و عضوی از گروه Gameworks این کمپانی است. Gameworks سرویسی است که راه‌حل‌های مناسبی را برای طراحی لبه‌ها و افکت‌های بازی به سازندگان ارائه می‌دهد:

ما ۲۰۰ الی ۳۰۰ مهندس حرفه‌ای داریم که در کار خود بهترین هستند. ما کارهایی که آن‌ها در ذهن خود دارند را روی یک الگوریتم پیاده می‌کنیم و پس از آن به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. پس از آن بهترین راه‌حل‌‌ها را به سازندگان برای روند تولید بازی خود ارائه می‌دهیم.

پیترسون درادامه صحبت‌های خود در رابطه با نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight گفت:

من به Batman: Arkham Knight به عنوان مثالی نگاه می‌کنم که سازندگان می‌توانند برای اطمینان خاطر از کیفیت بازی خود، از ما کمک بگیرند. وارنر چند اشتباه را برای عرضه نسخه پی‌سی Batman: Arkham Knight مرتکب شد. این بازی به درستی برای PC بهینه‌سازی نشده بود. بنابراین این روزها مهندسان ما درحال تلاش برای تبدیل کردن این بازی به یک محصول بدون مشکل هستند.

Batman Arkham Knight (7)

 

یکی از راه‌هایی که در زمان عرضه بازی برای رفع برخی از مشکلات بازی به کاربران پیشنهاد شد، خاموش کردن تمام افکت‌های پیشرفته بازی بود. مشخصا اکثر گیمرهایی که نسخه پی‌سی Batman: Arkham Knight را خریداری کردند، دوست داشتند این بازی را با تمام ویژگی‌های گرافیکی خود تجربه کنند. بنابراین این پیشنهاد زیاد به مزاج این کاربران خوش نیامد.

با این حال نگران نباشید، چراکه در زمان رفع تمام مشکلات، مهمان یک بازی فراموش‌نشدنی با ویژگی‌های بصری بسیار بالا خواهید بود:

باید به شما بگویم که Batman: Arkham Knight بازی فوق‌العاده خوبی است. محتویات و افکت‌های این بازی خارق‌العاده هستند و می‌توانم این وعده را به شما بدهم که زمانی وارنر این بازی را برای فروش مجدد در استیم قرار دارد، مردم از عملکرد آن شگفت‌زده خواهند شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما با وجود قهرمانی مانند بتمن، انویدیا می‌تواند قهرمان نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight باشد؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده