نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۹

سرورهای نسخه آزمایشی بازی Street Fighter 5 هم اکنون از کار افتاده است

پس از گذشت یک ساعت از انتشار اولین نسخه آزمایشی بازی مبارزه‌ای Street Fighter 5 برای پلی‌استیشن 4، کمپانی کپ‌کام به دلیل مشکلات فنی پیش آمده اقدام به خاموش کردن سرورهای این بازی کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

پس از شکایت بسیاری از کاربران نسخه آزمایشی Street Fighter 5، کپ‌کام سرانجام سرورهای این بازی را خاموش و در بیانیه رسمی بازیکنان این نسخه را از این اقدام خود باخبر ساخت.

پیش از این در زومجی خواندید که نسخه آزمایشی بازی مبارزان خیابانی ۵ تنها به صورت آنلاین قابل بازی است، بنابراین از کار افتادن سرورهای به معنی غیر قابل بازی بودن این بازی است. امروز پس از گذشت نیم ساعت از انتشار بازی، ناشر بازی در حساب توئیتر خود گفت از مشکلات اتصال بازیکنان به سرورها مطلع است.

پس از گذشت نیم ساعت، کپ‌کام اعلام کرد برای رفع مشکلات ایجاد شده، سرورهای Street Fighter 5 را خاموش می‌کند. با این حال پس از گذشت چند ساعت، کپ‌کام توانست بخش آموزشی بازی را باری دیگر به راه بیندازد. ظاهرا مشکلات سرورهای بازی بیشتر از این حرف‌ها بوده است و پس از گذشته چندین ساعت، کپ‌کام برای تعمیرات اساسی سرورهای بازی را برای بار چندم خاموش کرد.

این کمپانی در بیانیه رسمی خود در این رابطه گفت:

از مشکلات پیش‌آمده که کاربران با نسخه آزمایشی بازی Street Fighter 5 با آن مواجه شدند عذرخواهی می‌کنیم. برای رفع مشکلات پیش‌آمده در سریع‌ترین زمان ممکن، برای ایجاد تعمیرات سرورها را خاموش خواهیم کرد. در این حین نسخه آزمایشی بازی برای همگان غیرقابل دسترس خواهد بود.

زمانی که تمام مشکلات رفع شد، شما را از بازگشت مجدد بازی با خبر خواهیم ساخت. از صبر شما تشکر می‌کنیم و تقاضا داریم منتظر بروزرسانی‌های بعدی ما در این رابطه باشید.

Street Fighter 5 (6)

 

نسخه آزمایشی Street Fighter 5 اجازه دسترسی به ۴ شخصیت ریو، چون-لی، بیسون و نَش را به بازیکنان می‌دهد. تا چند روز آینده، دو شخصیت کَمی و بِردی هم به لیست مبارزان اضافه خواهند شد.

دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 و کاربران نسخه آزمایشی Street Fighter 5 نمی‌توانند با استفاده از خصوصیت Share Play دوستان خود را به بازی دعوت کنند. کپ‌کام در گذشته اعلام کرده بود این نسخه آزمایشی دارای حالت رقابتی محلی نخواهد بود و هدف اصلی آن‌ها، آزمایشی بخش آنلاین بازی است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا در تجربه نسخه آزمایشی بازی Street Fighter 5 به مشکل اصابت کرده‌اید؟

بازی Street Fighter 5 قرار است سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده