نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

قسمت چهارم بازی Five Nights At Freddy's عرضه شد

در یک اقدام غیر منتظره، بازی 4 Five Nights At Freddy's که قرار بود در روز هالووین عرضه شود توسط سازنده بازی بر روی شبکه استیم قرار گرفت! با زومجی و ادامه این خبر همراه باشید.

بنابر گزارش چندین وب‌سایت شما اکنون می‌توانید قسمت چهارم Five Nights At Freddy's که یک بازی ترسناک است را با قیمت ۸ دلار از استیم تهیه کنید. بنا بر این گزارشات اما بازی هنوز بر روی صفحه استیم کشور استرالیا قرار نگرفته است.

قسمت چهارم این بازی ابتدا قرار بود در روز هالووین عرضه شود اما اسکات کاوتن سازنده بازی زمان عرضه را به زمانی‌ زودتر یعنی ۸ آگوست (۱۷ مرداد) تغییر داده بود اما بازی امروز عرضه شد!

کاوتن در صفحه رسمی بازی در استیم نوشت:

از اونجایی که همه شما می‌دانید من اصلا با تاریخ‌های عرضه رابطه خوبی‌ ندارم! کار ساخت بازی تمام شده است.

چندی پیش و پس از تماشای تریلر قسمت چهارم Five Nights At Freddy's ما دریافتیم که داستان بازی دیگر در رستوران Freddy's رخ نمی‌دهد. بلکه شما نقش کودکی را دارید که در خانه خودش باید با انواع و اقسام موجودات ترسناک دست و پنجه نرم کند. سوال اصلی‌ این است که آیا شما می‌توانید تا ساعت ۶ صبح و فقط با یک چراغ قوه در خانه دوام بیاورید؟

بنابر شایعات، این قسمت آخرین قسمت مجموعه بازی‌های Five Nights At Freddy's خواهد بود اما احتمال عرضه یک بسته الحاقی جدید در روز هالووین برای بازی وجود دارد. (که احتمالا بسته الحاقی زودتر از روز هالووین عرضه می‌شود!)

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده